رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی گفت: تکمیل طرح‌های صنعتی خراسان رضوی نیازمند ۳۵۰ میلیون دلار تسهیلات ارزی است.
کد خبر: ۶۸۳۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴ 24 November 2018

به گزارش تابناک : راضیه علیرضایی ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های صنعتی سبزوار اظهار داشت: در خراسان رضوی حدود  300 طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد شناسایی شده که برای تکمیل آنها به حدود 350 میلیون دلار تسهیلات ارزی نیاز است.

علیرضایی تصریح کرد: با بهره برداری از این طرح ها برای بالغ بر 15 نفر به صورت مستقیم و حدود 35 هزار نفر  اشتغال غیر مستقیم ایجاد خواهد شد.

وی عنوان کرد: این پروژه‌های صنعتی، طرح‌هایی است که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و بانک احداث شده و باید تلاش کنیم که روند تکمیل و احداث این طرح‌ها تسریع  یابد تا زنجیره اشتغال و سرمایه‌گذاری در استان روند بهتری را طی کند. 

علیرضایی با اشاره به بازدید مدیرعامل بانک تخصصی صنعت ‌و معدن از پروژه‌های صنعتی سبزوار افزود: امروز از چند پروژه بالای 70 درصد این شهرستان بازدید شد که با توجه به روند خوب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در سبزوار، مقرر شد تا تسهیلات مورد نیاز برای تکمیل و توسعه چرخه تولید اختصاص یابد. 

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: همچنین مقرر شد تا تسهیلات مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری و احداث دو پروژه بزرگ صنعتی در سبزوار نیز اختصاص یابد. 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار