پدیده خراسان این روزها به بلوغ تاکتیکی و نتیجه گیری رسیده و قرار نیست از صدر جدول پائین بیاید.
کد خبر: ۶۸۴۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴ 26 November 2018

به گزارش تابناک : رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز گذشته به پایان رسید که ثمره اصلی آن برد تیم فوتبال پدیده خراسان در دیدار مقابل سایپای تهران بود؛ پدیده با این برد به صدرنشینی خود در جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور ادامه داد.

پدیده در دیدار روز گذشته که با استقبال بیش از 10 هزار نفر از هوادارانش در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شد موفق شد شاگردان علی دایی در سایپا را با یک گل شکست دهد و اینک با 29 امتیاز و به تنهایی در صدر جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر تکیه بزند.

پدیده این روزها بسیار هماهنگ و زیبا بازی می‌کند و البته بازی زیبای خود را با چاشنی گل نیز همراه می‌سازد؛ سخت است که هم خوب بازی کنی و هم ببری؛ اما پدیده این روزها به بهترین نحو ممکن این فعل را در زمین پیاده می‌کند؛ فرقی هم ندارد در مشهد بازی کند و یا خارج از مشهد؛ آنها این روزها دارای بمب روحیه هستند.

بازیکنان پدیده به هماهنگی بسیار بالایی دست پیدا کرده‌اند و در هر بازی برای برد به میدان می‌روند؛ پدیده امروز و در هفته دوازدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور به اندازه تمام فصل پیش امتیاز جمع آوری کرده و همین مسئله سبب شده آنها به تنهایی در صدر جدول باشند.

بازیکنان یحیی گل محمدی این روزها صدر جدول را رها نمی‌کنند و تماشاگران مشهدی نیز که این مسئله را متوجه شده‌اند در هر بازی پرشورتر از گذشته در ورزشگاه حاضر می‌شوند کما اینکه سرمربی پدیده نیز روز گذشته این حضور پرشور را عامل برتری تیم خود در رقابت‌ها عنوان کرد.

پدیده اما تا انتهای نیم فصل دو دیدار مرگ و زندگی نیز در پیش دارد که بسیاری از معادلات را برای این تیم رقم خواهد زد؛ آنها 9 آذر باید در اصفهان به مصاف سپاهانی بروند که اینک نفس به نفس پدیده حرکت می‌کند و فاصله اندکی با تیم فوتبال پدیده در صدر جدول رده بندی لیگ دارد.

دیدار دیگر حساس پدیده اما دیداری معوقه با استقلال تهران است که باید در آزادی برگزار شود؛ به نوعی دیدارهای حساس پدیده به انتهای نیم فصل نخست منتقل شده و البته مهمانی در این دو دیدار، فرصتی استثنایی را برای پدیده یحیی گل محمدی در نیم فصل دوم فراهم می‌کند تا در چنین روزهای حساسی در مشهد از تیم‌های قدرتمند لیگ پذیرایی کند.

شاید همچنان نیاز باشد تا حمایت مسئولان شهری و استانی از پدیده بیشتر و بیشتر شود؛ پدیده این فصل به بلوغ تاکتیکی و نتیجه گیری رسیده و مزد زحمات سال‌های قبل خود را در لیگ برتر گرفته و شاید چنین شرایطی برای این تیم در صدر جدول تا مدت‌‌ها تکرار نشود و باید قدر این تیم را دانست و از آن حمایت کرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار