مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین خبر داد:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: با تشکیل جلسه کمیسیون ماده ۱۲ در راهداری، یک شرکت حمل و نقل کالا در قزوین متخلف شناخته و تعطیل شد.
کد خبر: ۶۸۴۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶ 27 November 2018

به گزارش تابناک قزوین،جلسه رسیدگی به تخلف ۱۱ شرکت حمل و نقل کالای عمومی جاده ای روز دوشنبه در کمیسیون ماده ۱۲ در اداره راهداری و حمل و نقل قزوین تشکیل شد.

در این جلسه که افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، معاون حمل و نقل، روسای ادارات حقوقی، حمل و نقل کالا و ایمنی و ترافیک و رئیس انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل کالای جاده ای استان حضور داشتند وضعیت خدمت رسانی شبکه حمل و نقل و تخلفات صورت گرفته در این زمینه مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم لازم گرفته شد.

افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در این جلسه گفت: بیشتر تخلف شرکت های حمل و نقل کالای عمومی جاده ای شامل:رعایت نکردن مقررات وضوابط تاسیس، بهره برداری و فعالیت شرکت، بکارنگرفتن ناوگان های ملکی، دریافت کمیسیون مازاد، پرداخت نکردن کرایه راننده و رعایت نشدن نوبت است.

وی تصریح کرد: با توجه به بررسی های صورت گرفته توسط این اداره کل یک شرکت حمل و نقل کالای جاده ای استان به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات و تخلف صورت گرفته در مورد ناوگان ملکی به مدت یک ماه تعطیل شد.

پیرنون یادآورشد: کمیسیون ماده ۱۲ با هدف نظارت دقیق بر فعالیت شرکت های حمل و نقل کالای عمومی جاده ای و جلوگیری از بروز تخلف احتمالی و همچنین برخورد قانونمند با شرکت های متخلف به صورت مستمر در محل این اداره کل تشکیل می شود.

وی گفت: با نظارت این کمیسیون امیدواریم ضمن جلوگیری از تخلف تعداد محدودی از شرکتها، زمینه خدمت رسانی مطلوب تر این شبکه در استان بیش از گذشته مهیا شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار