امام‌جمعه بهاباد:
یزد- ایرنا - امام‌جمعه بهاباد با اشاره به حضور بسیجیان در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، علمی، اجتماعی و سیاسی جامعه ، گفت: بسیج به‌عنوان یک تشکل مردمی ولایتمدار بهترین مدافع اسلام و انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۶۸۴۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹ 27 November 2018

حجت‌الاسلام علی‌اکبر ابراهیمی بشکانی در همایش اقتدار بسیجیان شهرستان بهاباد افزود: امروز امواج خروشان انقلاب و تفکر ناب بسیجی در دنیا، به‌عنوان یک موج زنده روبه‌جلو حضوری افتخارآفرین دارد و تحقق این امر سبب خشم استکبار جهانی شده است.
وی اظهار داشت: بسیج از بدو پیروزی انقلاب تاکنون در عرصه‌های مختلف به بهترین شکل ممکن در خدمت مردم و اقتدار بیشتر نظام بود و نباید خدمات و جان‌فشانی‌های بسیجیان را در راستای دفاع از انقلاب فراموش کنیم.
حجت‌الاسلام ابراهیمی بشکانی بابیان اینکه امروز بسیج به‌عنوان یک ارزش برای مردم شناخته‌شده است، افزود : پشتیبانی از مستضعفان، استکبارستیزی از شاخصه‌های دیگر آنهاست .
وی بابیان این‌که بسیج به‌عنوان یک شجره طیبه در کشور تشکیل شد، بیان کرد: امروز فرهنگ بسیجی را در عراق، لبنان، فلسطین، پاکستان، یمن و بسیاری از کشورهای دیگر مشاهده می‌کنیم به‌نحوی‌که در حزب‌الله لبنان فرهنگ بسیج است که توانست مقاومت را پیروز میدان قرار دهد.
امام‌جمعه بهاباد با اشاره به اینکه شاهراه رسیدن به اهداف بلند انقلاب، بازگشت به فرهنگ بسیجی و حاکمیت تفکر بسیجیان در همه عرصه‌هاست،یادآور شد: ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه به‌ویژه در میان نسل جوان، برای حفظ روحیه جهاد، شهادت، ایستادگی و استقامت در برابر سختی‌ها ، لازم و ضروری است.
وی بابیان اینکه رمز پیروزی بسیج وحدت کلمه و ایستادگی در مقابل دشمنان است، تأکید کرد: در جنگ‌های منطقه و حضور داعش در عراق و سوریه دیدیم که بسیج با تبعیت از فرمان‌های ولایت‌فقیه به پیروزی بزرگ دست‌یافت.
امام‌جمعه بهاباد با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای از بین بردن اتحاد و همدلی در جامعه، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان و ضدانقلاب به دنبال برهم زدن امنیت کشور هستند لذا مردم و اقشار مختلف جامعه باید بدانند و هوشیار هم باشند که مشکلات کشور جز در جمهوری اسلامی و به دست مردم در هیچ کجای دنیا حل‌ نخواهد شد.
ابراهیمی بشکانی بابیان اینکه امروز شاهد آن هستیم که تفکر بسیجی مرزها را درنوردیده است، افزود : امروز اگر در عراق حشدالشعبی و در سوریه ارتش مردمی، در لبنان حزب‌الله و در یمن انصار الله شکل‌گرفته همه به‌واسطه همین تفکر بسیجی و همان هسته‌های مقاومتی است که حضرت امام راحل در سال 67 آن را پیش‌بینی و درخواست کرده بودند.
وی افزود: امروز شاهد آن هستیم، آمریکا و آل سعود و هم پیمانانشان در یمن فاجعه انسانی درست می‌کنند و امروز وظیفه ما به‌عنوان یک مسلمان حمایت از این مردم است و این نوید را خواهیم داد که یمن پیروز خواهد شد .
همایش اقتدار بسیجیان با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ، بسیجیان و مسئولان ادارات و نهادها و روحانیون و طلاب بسیجی در سالن مقبره علامه ملأ عبدالله بهابادی بهاباد برگزار شد.
مرکز شهرستان 20 هزارنفری بهاباد در فاصله 200 کیلومتری جنوب شرق استان یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار