امام جمعه بافق؛
خطیب جمعه بافق گفت: دانشگاه و دانشجو در زمان انقلاب در کنارهم در پیروزی انقلاب شکوهمند موثربودند.
کد خبر: ۶۸۸۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴ 08 December 2018

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه شهرستان بافق با اشاره به تحولات دوران انقلاب و نقش دانشجویان انقلابی در پیروزی و پیشبرد اهداف انقلاب، به تشریح اتفاقات ۱۶آذر و شهادت دانشجویان پرداخت.

وی با بیان اینکه دشمن بر روی دانشجویان و تفکرات انقلابی برنامه ریزی کرده است، افزود:دانشجو در مسائل علمی و سیاسی نقش آفرین است و باید قدرت تحلیل داشته و دشمن را بشناسد.

خطیب جمعه بافق تصریح کرد:دانشجویان در خط امام و نظام هستند و آینده کشور باید بدست دانشجویان اداره شود و فضای دانشگاه نیز باید معنوی، علمی و تحلیلی باشد.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با مسئله بازنشستگان گفت:حلقه مدیریت برای جوانان باید باز و به جوانان تحصیل کرده باید بها داده شود تا از استعداد‌های درونی خود استفاده کنند.

امام جمعه بافق با بیان اینکه اطلاق قانون بحث کاملی نیست تصریح کرد:برخی‌ها تجربه دارند و باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرد و مجلس باید این مسائل را استثنا کند.

وی با اشاره به اجلاس سراسری نماز و پیام‌های مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد:نماز عمود دین است و بسیاری از گره‌ها را باز می‌کند و باید برای اقامه نماز در فضای خانواده و آموزش و پرورش جاذبه ایجاد شود.

حجت الاسلام سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کار خیر انسان را نجات می‌دهد گفت:افرادی که در پیشگاه خداوند توبه کرده اند مورد لطف آن قرار می‌گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار