فرماندارمیبد تاکید کرد؛
فرماندار میبد گفت: باید بامحوریت انقلاب و مردم جشنی با حفظ شأن و عرف برای گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب برگزار کرد.
کد خبر: ۶۹۳۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵ 20 December 2018

حسین فلاح فرماندارمیبد با اشاره به اهمیت مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در طول این چهل سال انقلاب از سوی دشمنان هرروز ما دچار مشکلات و معضلاتی شدیم و سناریو‌های زیادی برای ما ترسیم کردند ازجمله جنگ تحمیلی و تحریم‌ها که نظام به‌سلامت از آن‌ها عبور کرده و این دسیسه‌ها کارساز واقع نشد.
فلاح در خصوص بزرگداشت دهه فجر امسال تأکید کرد: این انقلاب که ثمره خون شهدا و فداکاری جانبازان است باید تلاش کنیم مراسم چهلمین سالگرد انقلاب در میبد در شأن انقلاب، شهدا و مردم شریف این شهرستان برگزارکنیم.
فرماندار میبد ضمن بیان اینکه همدلی و همکاری مردم با نظام و انقلاب زبانزد است و در هیچ کجای جهان این حرکت رو نخواهید یافت، از ادارات و نهاد‌ها خواست با همکاری و همدلی گزارشی از شاخص‌های چهل‌سالگی انقلاب را ارائه نمایند.
وی با اشاره به دستاورد‌های گسترده نظام بیان کرد: در حال حاضر در بخش صنعت میبد نزدیک به ۲۰ هزار نفر مشغول به کار هستند درحالی‌که پیش از انقلاب ما تنها یک یا دو کارخانه داشتیم و چندنفری بیشتر مشغول به کار نبودند.
فلاح ادامه داد: با تشکیل کارگروه‌ها و کمیته‌ها، می‌توان تلاش‌های انجام‌شده در صنعت، اشتغال و تولید باوجود نمونه‌های بارز و خوبی که وجود دارد، امور فرهنگی، اجتماعی، امنیت، حوزه نرم‌افزاری و... با توسعه‌ای که شکل‌گرفته را نشان داد.
فرماندارمیبد همچنین پرداختن به دست آورد‌های معنوی را یادآور شد و گفت: ما نویسندگانی داریم که می‌توان با به نمایش گذاشتن آثار آن‌ها، نمودی از توسعه فرهنگی با توجه به افزایش قابل توج آمار نویسندگان میبدی بعد از انقلاب در شهرستان ارائه دهیم فلاح افزود: با رعایت حفظ شأن و عرف جامعه و نیز شرع مقدس اسلام می‌توان بسیاری از برنامه‌های شاد و بانشاط را که پیام‌هایی در راستای معرفی دست آورد‌های انقلاب دارد و نیز دربرگیرنده پیام‌هایی در راستای امید به زندگی و ایجاد انگیزه است، را با پرهیز از خودسانسوری برنامه‌ریزی کرد.
وی برگزاری برنامه‌ها به همت ادارات و با مشارکت مردم و خیرین را توصیه و بیان کرد: این نظام و انقلاب به برکت خون شهدا و پایداری مردم و فعالیت دولتمردان برقرار مانده است و باید با این محوریت در سالگرد چهل‌سالگی انقلاب یک‌شور و جشن انقلابی را با اجرای برنامه‌هایی شاد در سطح مساجد وادارات برگزار کرد که تا پایان سالجاری هم تداوم داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار