در بازدید سرکنسول عراق از بیمارستان بینا مطرح شد؛
سرکنسول عراق در مشهد از سفر دو میلیون زائر عراقی برای زیارت به مشهد مقدس خبر داد.
کد خبر: ۶۹۵۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷ 26 December 2018

به گزارش تابناک رضوی، شریف یاسین، سرکنسول عراق در مشهد در بازدید از بیمارستان تخصصی چشم 'بینا'  با بیان این مطلب افزود: پیش بینی می شود سال آینده میلادی چهار تا پنج میلیون زائر عراقی به مشهد مقدس سفر کنند، لذا تعداد گردشگران سلامت نیز در این مدت 400 تا 500 هزار نفر برآورد می شود.

وی گفت: بیماریهای صعب العلاج مانند سرطانها بویژه سرطانهای کودکان، سرطان پستان، بیماریهای چشمی، دستگاه گوارش، عمل های زیبایی مانند کاشت مو و به ویژه جراحی بینی بیشترین علت مراجعه گردشگران سلامت عراقی به مشهد بوده است.

دکتر یاسین افزود: بیمارستان و مراکز درمانی مشهد مجهز و از پزشکان متبحر و کادر درمانی توانمند برخوردار هستند و این امر در کنار همسایگی و اشتراکات فرهنگی و مذهبی تمایل گردشگران سلامت عراقی برای معالجه در این شهر را افزایش داده است، درحالیکه قبلا این گردشگران بیشتر به کشورهای ترکیه و اردن برای معالجه سفر می کردند.

وی فعالیت دلالان و مترجمان عرب زبان برای هدایت بیماران به مراکز درمانی را یکی از چالشهای گردشگران سلامت عراقی در مشهد عنوان کرد و گفت: برخی از این دلالان با حیله و فریب از گردشگران عراقی اخاذی کرده و آنان را به مراکز درمانی مورد نظر خود هدایت می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار