زمستان بالاخره خود نمایی کرد
بارش های زمستانی که از صبح پنجشنبه در خراسان رضوی آغاز شده علاوه بر خوشحالی مردم وتعطیلی مدارس،باعث آبگرفتگی و بروز خسارت در چند شهرستان استان شده به صورتی که فرماندارن شهرستان های خراسان رضوی به منظور انجام اقدامات به موقع در صورت وقوع حوادث احتمالی، در حالت آماده باش به سر می برند.
کد خبر: ۶۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۸ 22 February 2015

به گزارش تابناک،پس از گذشت 60 روز از آغاز فصل زمستان،سرانجام بارش نعمت الهی از صبح پنجشنبه در استان آغاز شد و طبق پیش بینی های اداره کل هواشناسی تا پایان روز دوشنبه ادامه خواهد داشت.

اگر چه این بارش ها موجی از خوشحالی را در بین مردم ایجاد کرد،اما بارندگی ها باعث ایجاد خسارت هایی نیز در برخی شهرستان ها شد به صورتی که مدیر کل بحران استانداری خراسان رضوی از آماده باش فرمانداران خبر داد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی در همین رابطه گفت: در بارندگی‌های چند روز اخیر در خراسان رضوی، گزارشاتی مبنی بر آب گرفتگی، خسارت جزئی به راه‌ها از چندین شهرستان استان به این مدیریت اعلام شده است.

حجت‌علی شایان‌فر اظهار داشت: در بارندگی‌های چند روز اخیر در خراسان‌رضوی، گزارشاتی مبنی بر آب‌گرفتگی، خسارت جزئی به راه‌ها از چندین شهرستان استان به این مدیریت اعلام شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌رضوی بیان کرد: این گزارشات مربوط به شهرستان‌های داورزن، کاخک، سرخس و جوین بوده است.

شایانفر تاکید کرد: براساس پیش‌بینی‌های اعلام شده از سوی سازمان هواشناسی استان، سامانه بارشی تا روز دوشنبه در این استان ادامه دارد و میزان دقیق و جزئی خسارات وارده پس از جمع‌بندی و خروج این سامانه از استان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه براساس اطلاعیه‌ها و اخطارهای هواشناسی همه دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران برای مقابله با بحران در آمادگی کامل به سر می‌برند، گفت: خوشبختانه در این حوزه با توجه به اعلام آمادگی مشکل خاصی به وجود نیامده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: خوشبختانه شدت بارش‌های بالا نبوده و اثرات مثبت این بارندگی‌ها بیش از خسارات وارده تخمین زده می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار