مدیر خانه مطبوعات خراسان رضوی گفت: پیشکسوتان عرصه خبر خراسان رضوی در آستانه روز خبرنگار تجلیل می‌شوند.
کد خبر: ۶۹۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳ 01 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی مجتبی نوریان در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: ویژه برنامه‌های متنوعی از سوی خانه مطبوعات خراسان رضوی برای روزخبرنگار تدوین شده که مراسم ویژه روز خبرنگار از سوی خانه مطبوعات استان در روز 15 مرداد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم روز خبرنگار ویژه اعضای عضو خانه مطبوعات استان 15 مرداد برگزار می‌شود، افزود: در این مراسم از پیشکسوتان عرصه خبر استان که در یک سال گذشته بازنشسته شده‌اند، تجلیل به‌عمل می‌آید.

نوریان تصریح کرد: مراسم روز خبرنگار با حضور علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان‌رضوی، مدیران ارشد فرهنگی استان و 180 نفر از اعضای خانه مطبوعات استان به همراه خانواده‌هایشان برگزار می‌شود.

مدیر خانه مطبوعات خراسان رضوی با اشاره به اینکه مراسم روز خبرنگار بدون هیچگونه حمایت از سوی ارگان‌های دولتی برگزار می‌شود، خاطرنشان‌کرد: مراسم روز خبرنگار با حمایت موسسه مالی اعتباری عسگریه برگزار می‌شود.

نوریان از حضور اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان رضوی در دفاتر رسانه‌های فعال در استان در روز ‌خبرنگار خبر داد و گفت: این بازدید با هدف تبریک این روز انجام می‌شود.

وی از ثبت نام 200 نفر از خبرنگاران استان در خانه مطبوعات خراسان رضوی خبر داد و گفت: برای 180 نفر از ثبت نام کنندگان کارت خانه مطبوعات صادر شده است و سایت خانه مطبوعات استان برای ثبت نام سایر خبرنگاران از نیمه مرداد ماه مجددا باز و خبرنگاران می‌توانند، اقدام به ثبت نام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار