در دیدار استاندار خراسان‌رضوی با حضرت آیت‌ا... العظمی فیاض تاکید شد‌؛
در دیدار استاندار خراسان‌رضوی با حضرت آیت‌ا...‌العظمی محمد اسحاق فیاض بر ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی به زائران رضوی تاکید شد.
کد خبر: ۶۹۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶ 01 August 2015
به‌گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از استانداری خراسان‌رضوی، علی‌رضا رشیدیان‌ در این دیدار که با حضور حضرات آیات مکارم شیرازی و شیخ مصطفی اشرفی‌شاهرودی همراه بود، از وجود بارگاه ملکوتی امام‌رضا (ع) به‌عنوان عظیم‌ترین ظرفیت فرهنگی کشور یاد کرد و گفت: مشهد مقدس کانون توجه مشتاقان اهل‌بیت عصمت و طهارت است و این فرصت مهم باعث شده که ما سالانه پذیرای حدود ٢٧‌میلیون زائر از اقصی‌‌نقاط ایران و جهان باشیم که دو میلیون نفر آن‌ها را زائران خارجی تشکیل می‌دهند.

وی افزود: خراسان‌رضوی به‌لحاظ جمعیت و وسعت جزو استان‌های مهم و پهناور کشور به‌شمار می‌رود و با اقتصادی قوی دارای ظرفیت‌های فراوانی در حوزه‌های گردشگری، صنعت، معدن، خدمات و کشاورزی است.

استاندار خراسان‌رضوی نیز ضمن ابراز خرسندی از فرصت ملاقات به‌وجود‌آمده، تاکید کرد: ‌همواره برای ارائه خدمت بهتر به زائران و مجاوران از منویات بزرگان استفاده خواهیم کرد.رشیدیان تلاش برای رفع دغدغه‌های مراجع بزرگوار در موضوعات مختلف مشهد مقدس را یک الزام دانست و تصریح کرد: خواهان دعای خیر برای حصول توفیق در این مسیر

هستیم.حضرت آیت‌ا...‌العظمی محمد اسحاق فیاض نیز در این دیدار با اشاره به جایگاه مشهد مقدس بین مسلمانان و شیعیان جهان، ضمن تاکید بر لزوم ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی به زائران، از دست‌اندر‌کاران این حوزه تقدیر و روند فعالیت‌ها را مطلوب ارزیابی کرد. گفتنی است، محمداسحاق فیاض از مراجع تقلید شیعه و ساکن شهر نجف در کشور عراق است. وی از شاگردان برجسته سید‌ابوالقاسم خویی بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار