امام جمعه مشهد مقدس:
امام جمعه مشهد مقدس گفت: ناکارآمدی دکترین سیاسی لیبرال دموکراسی به اثبات رسیده است.
کد خبر: ۶۹۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹ 01 August 2015
آیت الله سید احمد علم الهدی در اختتامیه هشتمین کنگره بین المللی پزشکان مسلمان جهان تالار شهر اظهار داشت: امروزه تنها کشوری که با پیامبر و بچه‌های پیامبر مرتبط و همخوان است این کشور است که عزیزان و فرزندان پیامبر آن را اداره می‌کنند.

وی افزود: در این اوضاع که همه چیز این کشور به دست فرزندان پیامبر است کشورهای دیگر با هجوم به این کشور و تهدید آمده‌اند تا نان و آب را بگیرند تا شاید مردم در زیر فشارها دست از پیامبر و فرزندان ایشان بکشند اما نمی‌دانند این مردم تا انتها پای این کشور خواهند ماند.

آیت الله علم الهدی با اشاره به پزشکان مسلمان افزود: شما شیعه‌هایی هستید که همانند این کشور عاشق پیامبر هستید اما آنچه شما را از سایر مسلمانان جهان متمایز می‌کند قطعا محبت به اهل بیت و فرزندان پیامبر(ص) است.

امام جمعه مشهد تاکید داشت: نکته‌ای مهم که در دل شما به عنوان شیعیان وجود دارد این است که شما در تمام تاریخ اسلام و سرنوشت این مکتب و دین متوجه به مظلومیت پیامبر(ص) و بچه‌های پیامبر شده‌اید.

آیت الله علم الهدی عنوان کرد: از زمان رحلت پیامبر تا شروع غیبت امام زمان (عج) محور تمامی اتفاقات، حوادث و جریانات سیاسی حول محور اذیت، آزار و مظلومیت بچه‌های پیامبر(ص) بوده است.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه بسیاری حکومت‌ها و افراد برای قدرت نگرفتن بچه‌های پیامبر(ص) تلاش کردند گفت: از رحلت پیامبر(ص) تاکنون حدود 1347 سال می‌گذرد و ما در این سال‌ها شاهد این بوده‌ایم که سراسر درگیری‌ها برای قدرت نگرفت بچه‌های پیغمبر(ص) بوده است اما تمامی این معادلات تا 37 سال پیش پابرچا بود و در یک زمان که بسیار افراد از این ظلم وجورها خسته شده بودند با سپر کردن سینه‌ها در برابر آماج گلوله‌ها توانستند حکومت را به صاحبان اصلی که همان فرزندان پیامبر هستند واگذار کنند.

وی تصریح کرد: این نظام حکومتی که در این کشور به وسیله عزیزان پیامبر (ص) تشکیل شده و سایه یکی از محبان و عزیزان اهل بیت بر سرش بوده به مدت 37 سال است که مورد هجمه‌های دشمن قرار داشته به شکلی که همه ابرقدرت‌های دنیا برای نابودی آن دست به دست یکدیگر داده‌اند.

آیت الله علم الهدی بیان داشت: هم اکنون که این نظام با خون مردم به قدرت رسیده است همه دست به دست هم داده‌اند تا با ایجاد تحریم ها و استفاده انواع تحریم‌ها در کشور این حکومت را نابود کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دکترین‌های مختلفی در حکومت‌های بسیاری مورد امتحان و استفاده قرار گرفته است گفت: امروزه نه لیبرال دموکرات پاسخگو است و نه دموکراسی بلکه امروز تنها دکترین که جواب داده حاکمیت و مدیریت خداوند بوده است.

آیت الله علم الهدی با طرح سوال اینکه شما به عنوان فرزانگان و دکتران شیعه و مسلمان چه مقدار از سهم پیامبر را ادا کرده‌اید تاکید داشت: اگر برای پیامبر ارزشی قائل هستید باید بدانید که جای پرداخت این سهم و ارزش این مملکت است و اینکه شما هر کجای این کره زمین هستید باید بخشی از موجودیت خود را متوجه این نظام و مملک کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار