سه سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی شهرستان نیشابور خراسان رضوی سه کشته و سه مجروح برجای گذاشت.
کد خبر: ۶۹۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲ 01 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اعلام این خبر گفت: سانحه اول در ساعت 14:38 دقیقه عصر روز گذشته در محور مشهد- نیشابور مقابل روستای عصمت آباد بخش زبرخان به مرکز فوریت های پلیسی 110 مخابره شد.

با حضور ماموران انتظامی در محل و بررسی های به عمل آمده مشخص شد یك دستگاه کامیون به علت ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی واژگون شده است.

سرهنگ «سید حسن حسینی» افزود: در این حادثه سرنشین26 ساله خودرو کامیون به نام جلال در دم فوت و راننده آن نیز مجروح و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد.

در سانحه دوم ساعت روز گذشته 17:00یک فقره واژگونی خودرو وانت نیسان در یکی از محورهای فرعی روستای "همایی" بخش میان جلگه شهرستان اتفاق افتاد.

در این حادثه راننده 17 ساله خودرو به نام حمید که فاقد گواهینامه رانندگی بود به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرد. کارشناس پلیس راه علت سانحه را بی مبالاتی و تخطی از سرعت مطمئنه توسط راننده خودرو اعلام کرده است.فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور تصریح کرد: سانحه سوم ساعت 17:11 دقیقه به مرکز 110 مخابره شد.

در این سانحه یک دستگاه پراید با یک دستگاه کامیونت ایسوزو در محور مشهد -نیشابور مقابل روستای عصمت آباد بخش زبرخان به شدت باهم برخورد کردند.

وی ادامه داد: در این سانحه یکی از سرنشینان خودرو پراید خانمی 23 ساله (همسر راننده ) در دم فوت و راننده 28 ساله و دختر 3 ساله اش به نام نرگس مصدوم و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

کارشناس پلیس راه علت این حادثه عدم توجه کافی به جلو از سوی راننده خودرو پراید عنوان کرده است.

سرهنگ حسینی در پایان به رانندگان توصیه كرد: هر تصادفی قطعاً ناشی از یک تخلف رانندگی است و بزرگترین حوادث رانندگی همیشه در اثر کوچکترین بی احتیاطی ها اتفاق می افتد و رانندگان باید با رعایت قوانین و مقررات از هرگونه عجله و شتاب بی‌مورد پرهیز کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار