جمعی از ورزشکاران و ورزش دوستان میبدی به‌ پاس خدمات ارزشمند فرماندار این شهرستان در حوزه ورزش، با امضای طوماری از زحمات وی قدردانی کردند.
کد خبر: ۷۰۴۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵ 16 January 2019

ورزشکاران میبدی با توجه به عنایت فرماندار به پیشرفت ورزش شهرستان و نیز حمایت همه‌جانبه از تیم فوتسال صنایع میبد در طوماری که به امضاء حدود 400 نفر رسید فرماندار میبد را فردی خستگی‌ناپذیر خوانده و تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی وی را ستودند.
شروع و انجام پروژه‌های ورزشی زیادی نظیر چمن مصنوعی فوتسال ندوشن و صدرآباد، چمن مصنوعی فوتبال، نورپردازی ورزشگاه شهید چمران، تأمین اعتبار سالن ورزشی مصلی و استخر شهیدیه، تکمیل حصار کشی ورزشگاه شهدا، زمین فوتبال ساحلی و حمایت از ورزش‌های انفرادی و نامگذاری سال 97 برای میبد به عنوان سال ورزش از اقدامات حسین فلاح بوده است.
همچنین حمایت‌های مالی و معنوی رشته‌های مختلف ورزشی اعم از ورزش‌های گروهی و انفرادی که ثمرهٔ آن کسب مدال‌های رنگارنگ ملی و جهانی در رشته‌های مختلف ورزشی در سال‌های اخیر است ، پیگیری‌ کسب سهمیه لیگ 2 فوتسال کشور برای فوتسال میبدو...از دیگرامور انجام شده در کارنامه کاری فرماندار میبد است که مورد قدردانی ورزشکاران و ورزش دوستان قرار گرفت.
مرکز شهرستان 100هزار نفری میبد در 50 کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار