محمد ناصر معصومی زاده در گفتگو با تابناک:
فرماندارشهرستان سنقر و کلیایی گفت:در ایام دهه مبارک فجرتعداد ۵۷ طرح عمرانی در حوزه‌های مختلف شهر و روستا‌ها با اعتبار ۲۶ میلیاردو ۴۰۰ میلیون تومان افتتاح و تعداد ۳ طرح با اعتبار ۵ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.
کد خبر: ۷۰۸۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶ 30 January 2019

محمد ناصر معصومی زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه با شکوهتر برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ایام دهه مبارک فجر در این شهرستان اندیشیده شده است.

وی  خاطر نشان کرد:طرح هایی که در این ایام افتتاح می شود شامل طرح های عمرانی روستایی دربخش های مرکزی و کلیایی، آموزش و پرورش، برق، بسیج سازندگی، بنیاد مسکن، عمران شهری، واحد های تولیدی و اشتغالزایی، بهداشت و درمان، منابع طبیعی و آبخیزداری، میراث فرهنگی و گردشگری، ورزشی، گاز رسانی، آب و فاضلاب شهری و روستایی و مسکن مدد جویان کمیته امداد امام(ره) می باشد.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی اظهار داشت:دیدار مسئولین با امام جمعه، برگزاری یادواره شهدا، همایش، نمایشگاه، جشنواره و برنامه ها و مسابقات قرآنی، فرهنگی، ورزشی و هنری، صبحگاه مشترک و برگزاری زنگ انقلاب در مدارس، برگزاری مراسمات گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب از جمله برنامه های اجرایی در این ایام خواهد بود.

معصومی زاده تصریح کرد:نشست های بصیرتی، ویزیت رایگان، اردوهای جهادی، مراسم میهمانی لاله ها و سرکشی از خانواده های معظم شهدا، برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، برگزاری مراسم کرسی آزاد اندیشی، ایستگاه صلواتی، برگزاری مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و اجرای سرود 313 نفری تحت عنوان همسرایان فجر و اجرای مراسم نورافشانی و سردادن گلبانک الله اکبر در روز 22 بهمن از مهمترین برنامه هایی است که در دهه مبارک فجر در سنقرو کلیایی برگزار خواهد شد.

 

ا

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار