دبیر انجمن مدیریت سبز ایران گفت: نمایندگان کشور‌های بلیز، نیجریه و ایالات متحده آمریکا در نوزدهمین اجلاس جهانی بنیاد انرژی در یزد در حوزه آتش برگزیده شدند.
کد خبر: ۷۰۹۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳ 30 January 2019

امامی دبیر انجمن مدیریت سبز ایران در همایش بین المللی شهر‌های پایدار جهان در یزد، گفت: نمایندگان کشور‌های بلیز، نیجریه و ایالات متحده آمریکا در نوزدهمین اجلاس جهانی بنیاد انرژی در یزد در حوزه آتش برگزیده شدند.

وی افزود: امروز با وجود جوانان ایده‌های خوبی برای پیشگیری از آسیب‌هایی که اکوسیستم را تهدید می‌کند ارائه شده که باید این ایده‌ها را مهم بدانیم و از آن‌ها در کار‌های خود استفاده کنیم.

امامی ادامه داد: در این کنفرانس بسیار یاز موارد مشخص شد از جمله اینکه مردم شهر یزد از وسایل خود نهایت استفاده را می‌برند و این بلوغ فرهنگ مردم را می‌رساند.

در این مراسم گواهینامه و مدال بنیاد جهانی انرژی به کشور‌های نیجریه و بلیز اهدا شد و کشور ایالات متحده نیز به عنوان برگزیده این بخش گواهینامه و تندیس را کسب کرد.

نخستین کنفرانس بین المللی شهر‌های پایدار جهان و نوزدهمین کنفرانس بین المللی سازمان جهانی انرژی با حضور ۷۰ نفر از متخصصان جهانی حوزه‌ی انرژی‌های پایدار و اساتید دانشگاه‌های ۲۵ کشور جهان صبح دیروز به میزبانی شهر جهانی یزد آغاز و تا امروز ادامه داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار