معاون هلال احمر يزد خبر داد:
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به بروز طوفان و برخورد چندین خودرو در کمربندی غربی میبد در روز گذشته كه موجب مسدود شدن مسير شد، از امدادرساني نيروهاي هلال احمر در اين رابطه خبر داد.
کد خبر: ۷۰۹۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷ 31 January 2019

«محمد زارع سروی» در اين باره گفت: به دنبال طوفان عصر ديروز که موجب کاهش دید افقی رانندگان، مسدود شدن مسیر کمربند غربی میبد و برخورد چندین خودرو شد، چهار تیم عملیاتی امداد و نجات شامل دو تیم تخصصی امداد و نجات جاده‌ای از پایگاه کمربند غربی میبد و امامزاده سید نورالدین اردکان و دو تیم از مرکز استان شامل یک تیم امداد و نجات جاده‌ای و تیم واکنش سریع به محل حادثه اعزام شدند.

وي افزود: در این حادثه توسط نیروهای امدادی هلال احمر استان به ۳۹ نفر امداد‌رسانی و نیز به پنج نفر خدمات سرپایی ارائه شد.

زارع سروی گفت: در این حادثه، عوامل جمعیت هلال احمر با به کارگیری 11 نفر نیروی عملیاتی، سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودرو کمک‌دار سبک به یاری این هموطنان شتافتند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان در پایان خاطرنشان کرد: لازم است شهروندان هشدارهای مربوطه را جدی بگیرند چرا که با رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدار‌ها می‌توان از بروز برخی حوادث و خسارات احتمالی ناشی از آن جلوگیری کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار