رئیس شورای شهر مشهد:
محمدرضا حیدری، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت : سکونتگاه های غیر رسمی نشان دهنده عدم رسیدگی به نیاز مردم است و چنانچه ما مسئولین نیاز ها را پیش بینی می کردیم این معضل ایجاد نمی‌شد.
کد خبر: ۷۱۴۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۰ 14 February 2019

به گزارش تابناک رضوی ، محمدرضا حیدری رییس شورای شهر مشهد اظهارداشت: وظیفه حاکمیت رسیدگی به نیاز مردم است اگر ما به نیاز مردم در همه ابعاد ازجمله اسکان و اشتغال پاسخ ندهیم مردم راهی برای رسیدن به خواسته‌ها پیدا می کنند و مطمئنا منتظر ما نخواهند ماند.

 

وی با اشاره به اینکه  موضوع حاشیه شهر مشهد  می‌تواند هم تهدید باشد و هم فرصت گفت:  موضوع حریم هم می تواند به عنوان یک فرصت قلمداد شود و هم می تواند یک تهدید باشد .

 

مدیرکل اسبق سیاسی استانداری خراسان رضوی گفت: اگر ما گذشتگان را نقد می‌کنیم که چرا آینده نگری نکردند ، آیندگان نیز می توانند ما را نقد کنند که به این موضوع اهمیت نداده ایم .

 

وی با اشاره به افزایش رشد مهاجرت به روستاهای حاشیه‌ای مشهد افزود :  آنچه در گذشته در سکونتگاه های غیر رسمی اتفاق می افتاد به این صورت بوده است که مهاجرت از روستاها به حاشیه شهر و سپس به مرکز شهر صورت می گرفت .

 

عضو کمیسیون برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات و منابع انسانی شورا ادامه داد: در حال حاضر بخش بزرگی از جمعیت به روستاهای هم جوار مشهد می‌آیند و سپس وارد حاشیه شهر می شود .

 

وی عنوان کرد : شورا به‌صورت جدی عزم خود را برای رفع مشکلات ناشی از حاشیه شهر مشهد جزم کرده است و از ارائه هیچ امکاناتی در این راستا دریغ نخواهد کرد .

 

حیدری در پایان خاطر نشان کرد : اکنون برخی مهاجرت ها به صورت هدفمند در حال رخ دادن است که این نوع مهاجرت ها چالش های سیاسی و امنیتی برای شهر ایجاد می کند و این ها نگران کننده است ؛ مدیریت این مهاجرت ها بسیار حائز اهمیت است چراکه مسائل جدی برای شهر ایجاد خواهد کرد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار