مدیر مسئول روزنامه شهرآرا گفت: در زمان مدیریت بنده، روزنامه شهرآرا هیچ بدهی به روزنامه خراسان نداشته است.
کد خبر: ۷۱۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸ 04 August 2015
حجت‌الاسلام هاشمی بزرگری در هفتاد و هشتمین جلسه علنی شورای شهر مشهد در تالار شورا، اظهار داشت: در زمان مدیریت بنده، روزنامه شهرآرا هیچ بدهی به روزنامه خراسان نداشته است.

وی با بیان اینکه بدهی‌های کنونی این روزنامه به موسسه خراسان مربوط به سال‌های گذشته است گفت: در جلسه‌ای که با شهردار داشته‌ایم، برنامه‌هایی برای درآمدزایی‌های بی‌نظیری به وی ارائه داده‌ایم.

مدیرمسئول روزنامه شهرآرا ‌عنوان کرد: ما در سال گذشته با خریداری 500 تن کاغد توانستیم مبلغی به میزان 500 میلیارد تومان صرفه جویی کنیم و این سبب کاهش 40 درصدی هزینه‌ها در سال 93 نسبت به سال 92 شد.

وی در رابطه با سئوال عبدالکریم جوادی، عضو شورای شهر مشهد مبنی بر بازگشت پول‌ها اختلاس شده در روزنامه شهرآرا بیان داشت: من نمی‌دانم چه کسی اختلاس را مطرح کرده ‌اما این موضوع وجود دارد که با حضور بنده در روزنامه قرارداد پیمانکار قبلی تمام شد و وقتی فعالیت وی را بررسی کردیم، دیدیم ‌در پایان سال پنجم برای سال مذکور تنها 270 میلیون تومان پرداختی به روزنامه توسط وی وجود داشته است.

مدیرمسئول روزنامه شهرآرا خاطرنشان کرد: مشکل در روزنامه هم به این شکل ‌بوده فردی دارای سوءسابقه در روزنامه برخی چک‌ها را به صورت شخصی پاس می‌کرد که وی هم‌اکنون در زندان به سر می‌برد و موظف است تمامی این پول‌ها را به موسسه شهرارا بازگرداند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار