رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار گفت: برنامه استعدادیابی همگانی دو و میدانی در سبزوار اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۷۱۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵ 04 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی مجید نصرالله‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه هیئت کبدی سبزوار در چند سال اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است، اظهار داشت: این هیئت در این مدت فعالیت خوبی داشته و توانسته موفقیت‌های بسیاری را در سطح استان به‌دست آورد.

وی با اشاره به اعزام دو تیم کبدی ساحلی شهرستان به مسابقات لیگ قهرمانی باشگاه‌ها و دسته‌جات آزاد کشور، افزود: تمرینات این دو تیم در محل زمین اختصاصی ساحلی سبزوار که در استادیوم شهید مظهری این شهرستان است، در حال برگزاری است.

نصرالله زاده با بیان اینکه این مسابقات چهاردهم تا شانزدهم مرداد ماه برگزار می‌شود، اظهار داشت: این مسابقات به‌مدت 3 روز در استان خراسان شمالی و در شهرستان بجنورد برگزار خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح استعدادیابی دو و میدانی در سبزوار، خاطرنشان کرد: این طرح با همکاری هیئت دو و میدانی استان خراسان به‌صورت مرحله‌ای برگزار می‌شود و پیکرسنجی توسط کارشناسان صورت می‌پذیرد تا دومیدانی کاران مستعد در رده های سنی 78 تا 81 شناسایی و معرفی شوند.

نصرالله زاده با تاکید بر اینکه دو و میدانی شهرستان در کشور دارای جایگاه خاصی است، یادآور شد: سبزوار در بخش بانوان، نوجوانان و رشته های 100 متر، 200 متر، 3000 متر و 4*100 متر دارای رتبه‌ها و مقام‌های کشوری است.

رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار در پایان تصریح کرد: در سال گذشته حدود 190 ورزشکار سازمان یافته در رشته دوومیدانی در شهرستان به ثبت رسیده اند که سعی داریم با اجرای برنامه‌های همگانی و استعداد یابی این آمار را تا مرز 2 برابر در شهرستان افزایش دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار