رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی از اجرای نمایش‌های بانشاط و مفرح ویژه جانبازان و تقدیر از آنها در تئاتر شهر خبر داد.
کد خبر: ۷۱۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴ 04 August 2015
کیوان صباغ در مراسم افتتاحیه یازدهمین جشنواره نمایشنامه‌خوانی مشهد در آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) اظهار کرد: با وجود اینکه برگزاری مراسم افتتاحیه جشنواره‌های تئاتر مشهد از سال گذشته و برای دومین بار اجرایی می‌شود اما باز هم در برابر از جان‌گذشتگی آنها برای کشور خود و فعالیت‌های مهم در جنگ تحمیلی، رخداد کوچکی است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های مختلفی برای تجلیل بهتر از جانبازان خراسان رضوی صورت گرفته است، تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک، اجرای نمایش‌های بانشاط و مفرح ویژه جانبازان و تقدیر از آنها در تئاتر شهر نیز عملی می‌شود.

دبیر یازدهمین جشنواره نمایش‌خوانی مشهد نیز در ادامه گفت: در این مراسم برای نخستین‌بار تعدادی از هنرمندان تئاتر، بخشی از نمایش «آن سه نفر» نوشته پژمان شاه‌‌وردی و کارگردانی مهتاب جامعی را برای جانبازان خوانش کردند.

سروش طاهری تاکید کرد: نمایشنامه «آن سه نفر» روایت‌کننده سه رزمنده دفاع مقدس است که هر کدام با رفتن به منطقه مین و پاکسازی آن بازنمی‌گردند و نفر بعد برای پیدا کردن آنها به منطقه مورد نظر می‌رود.

گفتنی است یازدهمین جشنواره نمایشنامه‌خوانی مشهد از 12 تا 15 مرداد 94 با 19 اثر در تئاتر شهر از ساعت 15 تا 21 ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار