شهردار ایلام خبر داد ؛
شهردار ایلام گفت: در راستای ساماندهی مشاغل مزاحم و دست فروشان سطح شهر و با هدف دسترسی همه مردم به مایحتاج روزمره در هفت نقطه از شهر به صورت هفتگی بازارچه های موقت ایجاد می شود.
کد خبر: ۷۱۸۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 24 February 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ طالب صادقیان اظهار داشت : این مشاغل شامل دست فروشان، خودروهای نیسان و وانت حامل فروش میوه، دلالان و اسطه های سیار اجناس دسته دوم مستقر در 22 بهمن و حاشیه پارکینگ شهرداری، ... است که به نقاط از پیش تعیین شده منتقل می شوند.

وی اظهار داشت: به منظور تمرکززدایی این مشاغل که موجب ازدحام جمعیت در مناطق مرکزی شهر ایلام شده اند هر روز از ایام هفته این حرفه ها در یک نقطه از پیش تعیین شده شهر مستقر و متمرکز می شوند و به کسب درآمد می پردازند.

صادقیان افزود: این اصناف شنبه در بلوار شورا، یکشنبه نرسیده به پل شهید رضایی نژاد، دوشنبه بالاتر از بیمارستان زاگرس، سه شنبه بلوار شهرداری بعد از چهارراه حضرت ابوالفضل (ع)، چهارشنبه بلوار صنایع، پنج شنبه بلوار فارابی و جمعه پارک چقاسبز مستقر می شوند.

وی گفت: دستفروشان، میوه فروشان سیار، خریداران و فروشندگان سیار اجناس دست دوم برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سازمان ساماندهی مشاغل شهری واقع در خیابان خرمشهر مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: استقرار این صنوف در اماکن یادشده باعث می شود که از تمرکز و ازدحام جمعیت در مرکز شهر کاسته شود و مردم و صنوف سیار جایگاه های ثابت و مشخصی برای خرید و فروش اجناس مورد نظر خود داشته باشند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار