مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزدگفت : آب شرب حدود ۲۳۵ روستای این شهرستان از طریق آب‌رسانی سیار تامین می‌شود.
کد خبر: ۷۱۹۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲ 27 February 2019

محمد فاتحی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد در نشستی با فرماندار تفت گفت: با توجه به‌ قرار گرفتن روستا‌های شهرستان تفت در مناطق کوهپایه‌ای و با توجه به خشک‌سالی‌های اخیر در تأمین آب این روستا‌ها دچار مشکل هستیم و آب‌رسانی حدود ۲۳۵ روستای این شهرستان از طریق آب‌رسانی سیار صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه حدود ۲۵ درصد از اشتراکات آب و فاضلاب روستایی استان در شهرستان تفت است، افزود: متأسفانه ضعیف‌ترین منابع آبی در این شهرستان قرار دارد و این دو ویژگی سختی تأمین آب در روستا‌های این شهرستان را نشان می‌دهد.

طرح بزرگ انتقال آب روستایی در آینده‌ی نزدیک در تفت اجرا می شود
محمد محامدی فرماندار تفت نیز در این نشست تسریع در روند اجرایی دو طرح آب‌رسانی سانیج و غدیر را خواستار شد و تصریح کرد: با توجه به وعده‌های داده‌ شده به مردم، انتظار مدیریت شهرستان بهره‌برداری هر چه سریع‌تر این دو پروژه است و با راه‌اندازی این دو پروژه حدود ۷۰ روستای شهرستان از چرخه آب‌رسانی سیار حذف خواهند شد.

وی همچنین خواستار اجرای سیستم فاضلاب در بعضی از روستا‌های شهرستان تفت شد و افزود: در بعضی از روستا‌های شهرستان امکان حفر چاه وجود ندارد و با توجه به شیوه دفن فاضلاب باید هر چه سریع‌تر عملیات اجرایی سیستم فاضلاب این روستا‌ها آغاز شود.

محمد محامدی از اجرایی شدن طرح بزرگ انتقال آب روستایی در آینده‌ی نزدیک در روستاهای این شهرستان خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار