توجه نکردن به هشدار‌های بازرسان بهداشت محیط، ۱۸ واحد صنفی در شیراز را به تعطیلی کشاند.
کد خبر: ۷۲۱۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶ 03 March 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: محمدحسین کیانفر مسئول واحد سلامت محیط مرکز بهداشت شهدای انقلاب گفت: در راستای اجرای قانون اصلاح ماده ۱۳ مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و قانون جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات، با انجام بازدید‌های مختلف بازرسان بهداشت محیط از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ارائه آموزش‌ها و هشدار‌های کتبی، ۱۸ واحد صنفی به علت بی اعتنایی متصدیان نسبت به رعایت موازین بهداشتی، تعطیل و پرونده متخلفان به مراجع قضایی ارجاع شد.

وی افزود: این مراکز شامل ۷ واحد به سفره خانه، ۳ واحد نانوایی، ۳ واحد آشپزخانه، ۳ واحد بیرون بر، کبابی، ساندویچی و ۳ واحد کافی شاپ به علت عرضه قلیان است.

کیانفر با اشاره به نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال و اجرای طرح سلامت نوروزی، از همه متصدیان مراکز تهیه و تویع مواد غذایی و اماکن عمومی خواست تا برای حفظ سلامت شهروندان و مسافران نوروزی ضمن رعایت تمام مفاد قانون اصلاح ماده ۱۳ مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، هشدار‌های بازرسان بهداشت محیط را جدی گرفته و در سریع‌ترین زمان، نسبت به رفع کمبود‌های بهداشتی موجود اقدام کنند.

مسئول واحد سلامت محیط مرکز بهداشت شهدای انقلاب به شهروندان و مسافران نوروزی توصیه کرد تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، موضوع را برای پیگیری به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

 

برچسب ها: پلمپ ، واحد صنفی ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار