دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل:
دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل از آمادگی این تشکل سیاسی برای برگزاری مناظره نمایندگان اردبیل در مورد توقف یا ادامه طرح راه آهن خبر داد و گفت: آماده ایم مناظره ای تخصصی را با حضور هر سه نماینده اردبیل و نمایندگان احزاب و رسانه ها برگزار کنیم
کد خبر: ۷۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱ 23 February 2015

حبیب کوهی در گفتگو با تابناک اردبیل گفت: بنده و همکارانم در جبهه حامیان ولایت و ایستادگی استان اردبیل آماده ایم مناظره ای کیفی و تخصصی را با حضور هر سه نماینده اردبیل و نمایندگان احزاب و رسانه ها برگزار کنیم تا ابعاد موضوع راه آهن و سایر طرح ها و مباحث کاملا بررسی شوند و از طریق رسانه ها به اطلاع مردم برسند.

وی ادامه داد: پس از اظهارات اخیر آقای حقیقت پور در مورد لزوم تغییر مسیر طرح راه آهن، در هفته گذشته بنده شخصا برای اطلاع از وضعیت طرح راه آهن به اتفاق یکی از کارشناسان به قطعات مختلف این طرح سرزدم و به چشم خودم دیدم که طرح عملا راکد است و اگر هم نماینده ای بگوید عملیات احداث راه آهن با جدیت جلو می رود احتمالا اطلاع کافی ندارد.

کوهی با استناد به مشاهدات خود از وضعیت طرح راه آهن با تاکید بر اینکه صحبت هایی که آقای حقیقت پور در مورد خراب شدن برخی سازه ها و تونل های قبلا احداث شده راه آهن داشته اند کاملا منطقی است پرسید: سئوال اینجاست که چرا قبل از صرف میلیاردها تومان پول بیت المال، این موضوع زودتر مطرح نشد و گناه این مردم چیست که سالهاست منتظر شنیدن سوت قطار هستند؟!

رئیس جبهه ایستادگی استان اردبیل با بیان اینکه مردم از نمایندگان خود انتظار شفافیت دارند گفت: لازم است که اگر کسانی در مورد مطالعه و مسیریابی پروژه راه آهن اردبیل قصور کرده اند، به مردم معرفی شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز تاسف نسبت به اینکه هر چه به انتخابات نزدیک تر می شویم اختلاف بین نمایندگان استان بیشتر می شود گفت: مشکل اصلی نبود همدلی در مجمع نمایندگان به زمان انتخابات برمی گردد. وقتی اخلاق انتخاباتی رعایت نشود و دستاویز قرار دادن شایعه، تخریب و وعده های غلط و دنبال کردن منافع فردی به هر قیمت در فضای انتخابات تاثیر بگذارد، طبیعی است که آثار سوء جو ناسالم بعد از پیروزی کاندیداهای منتخب نیز ادامه می یابد و حتی توسط اطرافیان نمایندگان تشدید می شود.

کوهی تصریح کرد: اگر معنی رقابت سالم توسط کلیت جامعه رای دهندگان استان درک شود و به شکل مطالبه از کاندیداها درآید، کاندیداها هم مجبورند به قواعد رقابت سالم پایبند باشند. اما وقتی اینطور نیست، طبیعی است که مجمع نمایندگان از نظر اخلاق سیاسی و تشکیلاتی آسیب پذیر خواهد بود و بجای اتخاذ رویکرد همگرایی، ذهنیت های منفی تقابل گرا تقویت خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار