امام جمعه مشهد مقدس:
امام جمعه مشهد مقدس گفت: شهرداری مشهد در ساماندهی حاشیه شهر «میکائیل» زمان شده است.
کد خبر: ۷۲۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳ 06 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، آیت‌الله سید احمد علم الهدی در دیدار با آیات عظام تقلید اظهار داشت: زمین‌هایی که باید برای موسسات فرهنگی، مجتمع‌های مذهبی و سالن‌های ورزشی مورد نیاز بود توسط شهرداری مشهد به صورت رایگان تقبل شده است و کمک بسیار بزرگی محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: حدود 65 میلیارد تومان اعتبار از سوی سپاه امام رضا(ع) و شهرداری مشهد برای احداث بناهای فرهنگی تخصیص یافته است که تاکنون به عنوان اعتبارات سال 94 مورد وصول قرار گرفته و بخش دیگر اعتبارات را اعضای ستاد متقبل خواهند شد.

امام جمعه مشهد اضافه کرد: فعالیت‌های فرهنگی به گونه‌ای بوده است که برای عید غدیر سال گذشته یکصد جشن در حاشیه شهر به نوعی برگزار شد که حتی از اهل سنت نیز در آن شرکت کردند.

آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد: مقام معظم رهبری توسعه حوزه علمیه را در حاشیه شهر خواستار شدند که به همین منظور احداث چندین مدرسه علمیه در این مناطق در دستور کار قرار گرفته است که در این زمینه آیت‌الله مکارم شیرازی و آستان قدس رضوی نیز کمک‌های قابل توجهی کرده‌اند.

وی گفت: تمامی اعتبارات و مشکلاتی که در حوزه حاشیه شهر داشته‌ایم به لطف شهرداری مشهد رو به گره‌گشایی سوق داده شده و در واقع شهرداری به میکائیل زمان یا همان فرشته رحمت مبدل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار