رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به بازدید از بیشتر روستاهای کشور گفت: محرومیت در روستاهای ایران بیداد می‌کند.
کد خبر: ۷۲۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷ 06 August 2015
به گزارش تابناک یزد، غلامرضا بصیری پور رئیس شورای عالی استان‌های کشور در هجدهمین اجلاس شورا در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با اشاره به سفر هفته گذشته در چند استان کشور اظهار کرد: سفری به استان خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان داشته‌و از روستاها بازدید کردیم و متوجه شدیم در این روستاها محرومیت بیداد می‌کند و تقریبا فاقد آب شرب بودند و همچنین مردم مشکل بینایی داشتند.

وی با اشاره به ماجرای سیل در استان مازندران و شهر زیراب یادآور شد: متاسفانه بعد از سیل دادستان و اعضای شورای شهر را برای سه ساعت بازداشت کرده و من در سفر خود به مازندران با این موضوع مخالفت کرده و بیان کردم اگر کسی متخلف باشد، قانون در خصوص این امر مسیری را مشخص کرده و نمی‌توان بدون حکم و ابلاغ عضو شوراها را بازداشت کرد و همچنین ما امیدواریم که این امر دیگر تکرار نشود.

بصیری پور همچنین با اشاره به موضوع مذاکرات هسته‌ای تاکید کرد: از مقام معظم رهبری و تیم مذاکره کننده در خصوص مذاکرات طولانی قدردانی می‌کنیم، چرا که این امر اقتدار جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد.

رئیس شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه ایران جز با زبان تکریم با کشور سخن نمی‌گوید، تصریح کرد: با این توافق برنامه هسته‌ای ایران از سوی کشورهای جهان به رسمیت شناخته شد و ایران از ذیل فصل هفتم سازمان ملل خارج و جدا از تمام تحریم‌های هسته‌ای سازمان ملل اتحادیه اروپا و آمریکا لغو می‌شوند و همچنین دارایی‌های بلوکه شده ایران آزاد خواهند شد و دشمنان کشورمان با این امر منزوی خواهند شد.

وی در پایان با بیان اینکه شوراهای سراسر کشور مراتب قدر شناسی خود را از مقام معظم رهبری و تیم مذاکره کننده اعلام کرده‌اند، گفت: در اجرای منویات رهبری از هیچگونه تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار