رئیس جمعیت هلال احمر کاشمر خبر داد؛
رئیس جمعیت هلال احمر کاشمر از امدادرسانی به حادثه‌دیدگان آبگرفتگی، ریزش آوار منزل مسکونی و برخورد وسایل نقلیه در نقاط مختلف کاشمر خبر داد.
کد خبر: ۷۲۹۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲ 28 March 2019

به گزارش تابناک رضوی، احمد رضاپور با اشاره به وقوع چند حادثه امدادی و جاده‌ای در شهرستان‌های کاشمر، اظهار کرد: این حوادث شامل آبگرفتگی، ریزش آوار منزل مسکونی و برخورد وسایل نقلیه با یکدیگر بوده است.

وی در خصوص برخورد رخ به رخ یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه خودروی پژو 405 و حیوان اهلی در کیلومتر 13 محور شادمهر به کاشمر، گفت: با اقدام به‌موقع مردمی 2 مصدوم حادثه به اورژانس 115 تحویل داده شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر کاشمر با اشاره به ریزش آوار یک منزل مسکونی در روستای کلاته شادی، بیان کرد: پس از اعزام یک تیم سیلاب برای ارزیابی حادثه، امدادگران در مسیر اعزام به 20 خودروی گرفتار در سیلاب مواجه شدند که همزمان برای کمک به آنان اقدام شد و سرنشینان این خودروها که در مجموع 92 نفر بودند و ساکنان منزل مسکونی را نیز در تکیه حسینی روستای ریوش اسکان دادند.

رضاپور با بیان اینکه 2 تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر برای امدادرسانی به 3 خانوار حادثه‌دیده بر اثر آبگرفتگی در کاشمر اعزام شدند، افزود: در این عملیات تیم‌های امدادی با استفاده از 2 دستگاه خودروی کمک‌دار سبک و 2 دستگاه موتور پمپپ لجن‌کش اقدام به رفع آبگرفتگی محل کردند.

گفتنی است، با توجه به سرد بودن هوا و شرایط نامتعادل جوی، امدادگران هلال احمر در هنگام مواجهه با وضعیت آسیب‌دیدگان، پوشش‌های امدادی خود را برای گرم‌شدن در اختیار حادثه‌دیدگان قرار دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار