رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار خبر داد؛
رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار از واژگونی 2 دستگاه خودروی سواری در محورهای سبزوار خبر داد و گفت: این حوادث 6 مصدوم بر جای گذاشت که پس از امدادرسانی اولیه 2 تن از آنان به مراکز درمانی منتقل شدند.
کد خبر: ۷۳۰۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶ 01 April 2019

به گزارش تابناک رضوی به نقل از جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، محمدعلی جباری از واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در کیلومتر 200 محور شاهرود به سبزوار خبر داد و گفت: این حادثه که صبح امروز اتفاق افتاد 2 نفر مصدوم برجای گذاشت.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع حادثه به واحد عملیاتی، یک تیم عملیات جاده‌ای جمعیت هلال احمر سبزوار متشکل از 3 نیروی امدادگر و نجاتگر که همگی از اعضای داوطلب بودند، همراه با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار اظهار کرد: پس از انجام اقدامات اولیه توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر سبزوار، یکی از مصدومان که یک آقای 36 ساله بود به دلیل آسیب پهلو به بیمارستان امدادی سبزوار انتقال یافت.

جباری ادامه داد: در مسیر بازگشت تیم امدادی جمعیت هلال احمر سبزوار از این مأموریت، در موقعیت 255 محور شاهرود به سبزوار نیز واژگونی یک دستگاه خودروی پراید مشاهده شد که 4 سرنشین آن دچار مصدومیت شده بودند.

وی اضافه کرد: پس از رهاسازی سرنشینان خودرو توسط نیروهای امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر سبزوار، اقدامات اولیه درمانی برای این مصدومان صورت گرفت و یکی از آنان که آقایی 33 ساله‌ بود به دلیل آسیب ستون فقرات به بیمارستان امدادی سبزوار منتقل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار