شهردار اردبیل خبر داد؛
شهردار اردبیل از اجرای طرح جمع آوری ماهی‌های قرمز و سبزه‌های عید نوروز در ۱۳ ایستگاه خبر داد.
کد خبر: ۷۳۰۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵ 03 April 2019

به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: همانند سال‌های گذشته همزمان با ۱۳ فروردین و روز طبیعت، طرح جمع آوری ماهی‌های قرمز و سبزه‌های نوروزی در اردبیل اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح جلوگیری از آلودگی محیط زیست است، افزود: ورود سبزه‌های نوروزی به رودخانه بالیقلو چای و شورابیل به محیط زیست آسیب وارد کرده و اختلالاتی در چرخه زیست محیطی ایجاد می‌کند.

شهردار اردبیل با تاکید بر ضرورت افزایش مشارکت شهروندان اردبیلی در اجرای این طرح، یادآور شد: بدین منظور ایستگاه‌هایی در چهار ورودی شهر تعبیه شده و آماده جمع آوری ماهی‌های قرمز عید نوروز هست.

لطف اللهیان عنوان کرد: پل هفت چشمه، پل آبروان، میدان ورزش، میدان ایثار، مجتمع شورابیل، پل قدس، پل عطایی، زیر پل هوایی، بهشت زهرا، مجتمع فدک، میر اشرف، سید صدرالدین و میدان فاطمیون ازجمله ایستگاه‌هایی است که سبزه‌های نوروزی و ماهی‌های قرمز در آنجا جمع آوری خواهد شد.

شهردار اردبیل همچنین از توزیع کیسه زباله در چهار خروجی شهر خبر داد و افزود: با هدف فرهنگ سازی و پاک نگهداشتن طبیعت از زباله‌ها در روز سیزده فروردین کیسه‌های زباله بین شهروندان و مسافران نوروزی توزیع خواهد شد و این زباله‌ها نیز بعد از دپو از محیط شهر خارج می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار