محمد رضا غلامی در گفتگو با تابناک:
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از توجه ویژه به تامین سلامت روحی و روانی دانشجویان در طول تحصیل خبر داد.
کد خبر: ۷۳۲۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ 08 April 2019

 

دکتر محمد رضا غلامی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:بیانیه گام دوم انقلاب ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری اولویت نخست و سرلوحه برنامه های معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سال پیش رو است.

وی خاطر نشان کرد:اجرای دقیق برنامه عملیاتی سال ۹۸ ، افزایش بهره وری و مدیریت منابع مالی و انسانی همگام با اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه های در دستور کار این معاونت برای سال جدید خواهد بود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار داشت: پیشرفت های چشمگیری در حوزه های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سال های اخیر صورت گرفته است و در سال جدید نیز باید با همت دو چندان این مسیر را ادامه داده و در راستای تعالی و پیشبرد اهداف دانشگاه گام برداریم .

غلامی تصریح کرد:در حال حاضر۳۱ کانون دانشجویی در زمینه های مختلف خیریه، مذهبی، جهادی و... ، سه تشکل سیاسی و ۲۹ انجمن علمی به صورت مستمر و پویا در دانشگاه فعالیت میکنند و بیش از ۲۰ نشریه در دو بخش دانشجویی و کارمندی در موضوعات متنوع علمی ، فرهنگی ، اجتماعی و... در این دانشگاه به چاپ می رسد.

وی ابراز داشت:دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سال‌های ۹۶ و ۹۷ به عنوان دستگاه برتر در برگزاری اردوهای جهادی در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور معرفی شده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:در حال حاضر مشاوران در تمامی دانشکده ها و خوابگاه ها بصورت مستمر و مقیم وجود داشته و دانشجویان می توانند به آنها مراجعه و مشکلات احتمالی خود را مطرح کنند.

به گفته وی،با تمهیدات و برنامه ریزی های انجام شده در سال نو نیز تمامی دانشجویان متقاضی خوابگاه در هشت خوابگاه اسکان داده شده و هم اکنون بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در خوابگاه های دانشگاه حضور داشته و مشکلی در زمینه تامین خوابگاه برای دانشجویان نداریم.

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار