رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: جمهوری اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه حرف اول را می‌زند لذا به برکت این ایمان، وحدت و عبادت امروز چنین پیشرفتی در کشور را شاهد هستیم.
کد خبر: ۷۳۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹ 07 August 2015
حجت‌الاسلام سید محمد سلطانی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: قریب به هزار و 300 سال از غیبت امام زمان (عج) می‌گذرد و وجود ایشان به عنوان جانشین دوازدهم و حجت خداوند بر روی زمین است لذا کسی که از دنیا برود و امام زمان (عج) را نشناسد در جاهلیت از دنیا رفته است با این نگرش در زمان غیبت باید از راهنمایی‌های علما و مجتهدان استفاده کرد.

وی خاطر نشان کرد: پیروی از دستورات ائمه (ع)و حضرت ولی عصر(عج) سبب پیروزی انقلاب اسلامی و تسخیر مراکز کشور از سوی نیروهای انقلابی شد و هم‌اکنون کشورهایی که به برکت نظام جمهوری اسلامی و حمایت مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران در مقابل دشمنان ایستادگی کرده‌اند حیات خود را از این نظام اسلامی می‌دانند.

حجت‌الاسلام سلطانی تاکید کرد: ایران در منطقه خاورمیانه حرف اول را می‌زند لذا به برکت این ایمان، وحدت و عبادت امروز چنین پیشرفتی در کشور را شاهد هستیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در ارتباط با مذاکرات هسته‌ای نیز گفت: 12 سال است که گروه 1+5 سعی دارند ایران را تسلیم کنند لذا مسئله تحریم چیزی جدید نیست و 37 سال است که در تحریم هستیم اما در طول این سال‌ها به برکت مقاومت جانانه مردم و مقام معظم رهبری دشمن را به زانو درآوردیم.

وی تصریح کرد: با توجه به مسئولیتی که داریم همیشه در کنار حضور گسترده مردم بوده‌ایم و هرگاه یک راهپیمایی و یا حرکتی صورت می‌گیرد شرمنده حضور انقلابی مردم می‌شویم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار داشت: آمریکا همواره به دنبال منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران بوده است اما اکنون عظمت انقلاب اسلامی ایران به جایی رسیده است که دشمن باید سر تعظیم در مقابل ملت ایران فرو بیاورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار