خطیب جمعه چناران گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه انعکاس مشکلات مردم را در اولویت قرار دهند.
کد خبر: ۷۳۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰ 07 August 2015
حجت الاسلام مظفر تاجی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته جمعه چناران با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران با انعکاس و انتشار مشکلات کمک به مسئولان و مردم می‌کنند و نقش خبرنگاران بسیار مهم است.

وی افزود: خبرنگاران مجاهدان عرصه اطلاع رسانی هستند که با روحیه جهادی کار می‌کنند و ارزش کار خبرنگاران بسیار با اهمیت و ارزشمند است.

امام جمعه چناران به شهادت امام صادق (ع) اشاره کرد و گفت: دوران زندگانی و حکومت امام صادق (ع) از حساسیت مهمی برخوردار بود و آنچه که امروز در حوزه‌های علمیه داریم از زحمات امام صادق و امام باقر (ع) است.

تاجی تاکید کرد: روز شهادت امام صادق (ع) مردم با برگزاری و برپایی دسته جات به عزاداری بپردازند.

وی به سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی اشاره کرد و گفت: کار جهاد دانشگاهی ترویج روحیه جهادی در بین دانشجویان است و ایران یک کشور پیشرفته علمی و تکنولوژی می باشد.

تاجی ادامه داد: امروز غرب از انرژی هسته‌ای ایران هراس دارد و امروز ایران جزو پنج کشور اول دنیا در بدست آوردن انرژی هسته ای است.

امام جمعه چناران گفت: بصیرت و هوشیاری ملت ایران، حضور مردم در صحنه‌های مختلف، وحدت و انسجام، تبعیت از ولایت و رهبری، مقاومت و ایستادگی، خود باوری، رویکرد اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی و روحیه استکبار ستیزی سبب شده که ایران در مسئله هسته‌ای موفق باشد و کشورهای مختلف رو به ایران بیاورند.

تاجی در تاکید نکات اخلاقی گفت: پدر و مادر بهترین الگوی عملی فرزندان است و آنان یاد خدا را متذکر به فرزندان کنند.

در نماز جمعه امروز چناران از خبرنگاران شهرستان چناران با اهدای لوح و هدیه از سوی امام جمعه چناران تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار