کد خبر: ۷۳۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱ 08 August 2015
سامان پورخوش آموز عکاس گیلانی و عضو انجمن عکاسان رشت رتبه دوم بخش تک عکس جشنواره دوسالانه عکس بین المللی نیکون را از آن خود کرد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، الوند رضا زاده ، مسوول انجمن عکاسان رشت ضمن اعلام این خبر افزود : مسابقه عکس نیکون یکی از معتبرترین مسابقات عکس بین المللی جهان است و مسابقه امسال 2015 با محوریت دو موضوع خانه و آزاد برگزار شده است.
وی اظهار کرد : این مسابقه (NPC)، که در گذشته به نام مسابقه عکس بین المللی نیکون (NPCI) شناخته می شد توسط نیکون در 1969 اجرا شد و در واقع یکی از مسابقات عکس بین المللی بود.
وی بیان کرد : این مسابقه طوری طراحی شده که بتواند فرهنگ عکاسی را با دادن فرصت به عکاسانی از سراسر جهان منتشر کند و این امکان را به عکاسان می دهد تا بتوانند ایده های عکاسی خود را صرف نظر از حرفه ای یا غیر حرفه ای بودن آنها به جهانیان نشان دهند.
مسوول انجمن عکاسان رشت با اشاره به اینکه تعداد عکاسان و آثار شرکت کننده در مسابقه عکس امسال نیکون بی نظیر بوده است گفت : امسال در بخش تک عکس خانه سامان پور خوش آموز که از اعضای انجمن عکاسان رشت است موفق به دریافت رتبه دوم و دریافت تندیس و جایزه نقدی این جشنواره شد.
گفتنی است در فراخوان مسابقه در تعریف خانه آورده شده بود : خانه یک مکان است. یک احساس است. نشان دهندهٔ جایی است که شما در آن زندگی می کنید و در عین حال نشان دهندهٔ نحوهٔ زندگی شما. چیزی که برای شما ارزشمند است. ما در مسابقهٔ نیکون معتقدیم خانه مرکز همه چیزهاست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار