رئیس کمیسیون  بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ایران در مشهد:
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ایران گفت: برگزاری کنگره های علمی و تخصصی در استان ها بسیار سخت بوده و امیدوارم که در استان های دیگر این که تداوم داشته باشد چرا که این ظرفیت برای  برگزاری این  کنگره ها در شهرستان ها وجود دارد.
کد خبر: ۷۳۷۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷ 23 April 2019

به گزارش تابناک رضوی، حسینعلی شهریاری در هجدهمین کنگره شنوایی شناسی ایران که در سالن برج سپید مشهد مقدس در حال برگزاری است، اظهار کرد: از سال 1352 مقطع کاردانی این رشته در دانشگاه شهید بهشتی تهران  ( دانشگاه ملی)ایجاد شد و پس از آن در  سال 1355 مقطع لیسانس آن در دانشکده توان بخشی  و سال 71 مقطع کارشناسی ارشد و از سال 87 مقطع دکترای رشته شنوایی شناسی در دانشگاه ها در حال تدریس می باشد.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: برای اکثر رشته هایی که به بهداشت و درمان برمی گردد ما افزایش فارغ التحصیلان را  در رشته های تخصصی یا غیر تخصصی خواستاریم که این مسئله به علت توزیع ناعادلانه می باشد.

شهریاری با بیان اینکه ما اکنون در تمام رشته ها متاسفانه برخی جاها نتوانستیم نیروها را مدیریت کنیم، خاطر نشان کرد: بنده این وعده را می دهم که در مجلس پیگیری می کنیم که تعرفه های عادلانه ای را تصویب کنند.

وی خاطر نشان کرد: ما این تلاش را خواهیم کرد که در اواخر بهمن ماه نیز تعرفه هایی که به شورای عالی بیمه می رود بتوانیم وزارت بهداشت و شورای عالی بیمه  را توجیه کنیم که تعرفه ها واقعی تر شده و بتوانیم به جامعه شنوایی شناسی ایران کمک کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار