معاون استاندار ‌یزد تاکید کرد:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد بر جلوگیری از تخلیه پراکنده نخاله های ساختمانی در شهر یزد و شروع فراخوان واگذاری ساماندهی پسماندهای صنعتی به بخش خصوصی تاکید کرد .
کد خبر: ۷۳۸۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۷ 28 April 2019

«محسن صادقیان» ‌در اولین جلسه امسال کارگروه پسماند استان خواستار اجرایی شدن تصمیمات سال گذشته در خصوص پسماند صنعتی و نخاله های ساختمانی شد و اظهار کرد:‌ جلوگیری از تخلیه پراکنده نخاله های ساختمانی در شهر یزد و شروع فراخوان واگذاری ساماندهی پسماندهای صنعتی به بخش خصوصی ضروری است.

این جلسه با مدیریت معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری یزد برگزار و مصوب شد، جهت جلوگیری از پراکندگی تخلیه نخاله های ساختمانی مکان در نظر گرفته در شمال شرق یزد که مورد بازدید و تایید کمیته کارشناسی قرار گرفته حداکثر تا هفته آینده در اختیار شهرداری قرار گیرد و جلسه تخصصی با حضور اعضا، دادستانی و نیروی انتظامی در خصوص ساماندهی عوامل و ماشین آلات حمل نخاله های ساختمانی در معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شود .

گفتنی است؛ در پی تصمیمات سال گذشته مقرر گردید: شرح خدمات ساماندهی پسماندهای صنعتی استان برای واگذاری عملیات به بخش خصوصی در ده روز آینده توسط اداره کل محیط زیست و دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد تهیه ‌شود و برای نهایی شدن به کارگروه پسماند استان ارائه گردد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار