مدیر عامل ستاد دیه استان یزد گفت: برای آزادی ۱۲زندانی غیر عمد شهرستان مهریر ۳۱ میلیارد ریال نیاز است که همت و همراهی مسوولان و خیران را می‌طلبد.
کد خبر: ۷۳۸۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲ 28 April 2019

اسلام افشون مدیر عامل ستاد دیه استان یزد در جلسه جشن گلریزان شهرستان مهریز گفت: برای آزادی ۱۲زندانی غیر عمد شهرستان مهریر ۳۱ میلیارد ریال نیاز است که همت و همراهی مسئولان و خیران را می‌طلبد.

وی افزود: زندانیان جرائم غیرعمد این شهرستان شامل محکومان به دیه ناشی از تصادفات، حوادث کارگاهی، مهریه، نفقه و بدهی مالی هستند که نیازمند و حمایت خیران نیاز دارند.

افشون با اشاره به برگزاری جشن گلریزان در ماه رمضان ادامه داد: امیداریم مسئولان و خیرین با شرکت در این جشن تمام زندانیان غیر عمد شهرستان مهریز آزاد و به دامن خانواده باز گردند.

برگزاری جشن‌های گلریزان زمینه‌ای برای فرهنگ سازی و مشارکت افراد خیر
رضا زاع زاده فرماندار شهرستان مهریز در این جلسه ضمن تقدیر از عوامل اجرایی جشن گلریزان گفت: برگزاری جشن‌های گلریزان در ماه رمضان زمینه‌ای برای فرهنگ سازی و جلب مشارکت افراد خیر است.

وی افزود: مهمترین عامل در جذب کمک‌های خیری، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی دقیق در مورد نوع جرائم غیر عمد است.

زارع زاده ادامه داد: اگر فراوانی جرائم غیر عمد، مورد بررسی و پایش دقیق قرار گیرد می‌تواند جلب کمک‌های خیر را افزایش و باعث پیشگیری وقوع بعضی از این جرایم شود.

گفتنی است: در این مراسم دادستان شهرستان مهریز حضور داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار