دبیرکل اتحادیه انجمن‌‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور:
دبیرکل اتحادیه انجمن‌‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور گفت: در شهریور ماه امسال نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی اسلامی با حمایت بخش خصوصی و با هدف حمایت از تولید ملی در استان‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۳۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۴ 08 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حامد علامتی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: اردوی آموزشی تشکیلاتی فرزندان آفتاب با حضور اعضای قرارگاه‌های استانی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سراسر کشور با هدف توانمندسازی، انگیزه بخشی و انسجام بخشی دانش‌آموزان عضو این انجمن به‌میزبانی استان خراسان رضوی و شهر مقدس مشهد برگزار شد.

وی افزود: در این اردو که ویژه پسران عضو این اتحادیه برگزار می‌شود 245 دانش‌آموز پسر از 31 استان کشور حضور دارند که 20 نفر از آنها از خراسان رضوی هستند و این استان به‌دلیل سابقه بالایی که دارد دارای بیشترین نماینده در این اردو است.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور خاطرنشان کرد: این اردو از چهاردهم مرداد ماه آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه می‌یابد و در آن برنامه‌هایی همچون زیارت بارگاه منور رضوی(ع)، بهره‌مندی اعضا از سخنرانی نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان کشور، مشاوره تحصیلی و علمی برگزار می‌شود.

وی گفت: همچنین برگزاری کارگاه سبک زندگی ایرانی اسلامی، اقتصاد مقاومتی، سواد رسانه‌ای، مهارت‌های جذب و ارتباط گیری، فعالیت ورزشی در رشته‌های مختلف و انجام بازی‌های بومی، محلی و اسلامی، برگزاری کارگاه نقد سازنده و نقد درون تشکیلاتی، نگاه به فعالیت‌های پرورشی مدارس، تعامل با اولیای مدرسه و استفاده از ظرفیت‌های انجمن اولیا و مربیان مدارس پیش‌بینی با محوریت جنس مذکر شده است.

علامتی تصریح کرد: همایش فرزندان آفتاب ویژه دختران عضو این اتحادیه هم پس از اتمام دوره پسران به‌میزبانی استان اردبیل و شهر اردبیل برگزار می‌شود که در این برنامه هم 245 دانش‌آموز دختر از 31 استان کشور حضور می‌یابند که 29 نفر از آنها از خراسان رضوی هستند و در این دوره همین موضوعات را با محوریت جنس مؤنث خواهیم داشت.

وی تأکید کرد: همایش فرزندان آفتاب سالی دو نوبت (یک نوبت ویژه پسران و یک نوبت ویژه دختران) برگزار می‌شود و از میان اعضای حاضر در این همایش اعضای اتحادیه ملی انجمن اسلامی دانش‌آموزان کشور انتخاب می‌شوند.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور عنوان کرد: در شهریور ماه امسال نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی با حمایت بخش خصوصی و با هدف حمایت از تولید ملی در استان‌های سراسر کشور برگزار می‌شود و هدف از برگزاری این نمایشگاه هم استفاده دانش‌آموزان از لوازم التحریر ایرانی اسلامی در طول سال تحصیلی بوده و می‌خواهیم مصرف کالای ایرانی را ترویج دهیم و این‌گونه محصولات داخلی را جایگزین محصولات فاقد ارزش فرهنگی غربی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار