معاون عملیات آتش نشانی یزد:‌
معاون عملیات سازمان آتش نشانی یزد ، گفت: بر اثر رعایت نکردن اصول ایمنی در هنگام رانندگی و برخورد شدید خودرو با ستون در زیرگذر حکیمیان منجر به مصدوميت و محبوس شدن سه نفر شد .
کد خبر: ۷۴۱۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 06 May 2019

«محمدرضا رحیمی» با بیان این که در ساعت ۲۳:۳۰ شب چهاردهم اردیبهشت ماه در اثر رعایت نکردن اصول ایمنی در هنگام رانندگی برخورد شدید خودروی ۴۰۵ به ستون زیرگذر حکیمیان، منجر به مصدوميت و محبوس شدن سه نفر شد .

وی افزود: زمانی که رانندگان خودروهای عبوری متوجه بروز این حادثه رانندگی شدند با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی یزد به سرعت نیروهای عملیاتی ایستگاه شماره هشت و سه را با دو دستگاه خودروی عملیاتی به مسیر زیرگذر سه راه حکیمیان اعزام كرد .

معاون عملیات سازمان آتش نشانی یزد که در محل حضور داشت در مورد این گفت: یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ به علت عدم توانايي در كنترل خودرو از مسیر اصلی خود منحرف و با شدت به یکی از ستون های زیرگذر برخورد می کند و می ایستد، و این حادثه رقم می خورد .

رحیمی در ادامه با اشاره به این که آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه جریان برق خودرو را قطع کرده و با قرار دادن علائم هشدار دهنده در مسیر، محل حادثه را ایمن سازی کردند، تصریح کرد: در جریان این حادثه سه نفر سرنشین خودرو به نام های الیاس و ابراهیم، خ و حمیدرضا – ر ، مصدوم و داخل اتاقک خودرو محبوس می شود که آتش نشانان در یک عملیات خیلی حساس آن ها را به بیرون منتقل و تحویل عوامل اورژانس نمودند .

وی در پایان با بیان این‌که علت بروز این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می شود، گفت: به خاطر ریخته شدن مقدار زیادی روغن در سطح آسفالت و خطر آفرین بودن محل لذا نیروهای عملیاتی پس از تامین ایمنی محل، به ایستگاه های خود مراجعت نمودند .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار