مدیرکل بهزیستی استان فارس گفت: راه اندازی سامانه پیامکی معبر معلولان برای تسهیل و دسترسی افراد دارای معلولیت است.
کد خبر: ۷۴۱۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴ 06 May 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: مرتضی موسوی مدیرکل بهزیستی استان فارس بیان کرد: شماره ۳۰۰۰۰۱۲۳۲۲ سامانه پیامکی معبر آماده دریافت مشکلات معلولان در خصوص مناسب سازی معابر، اماکن عمومی، محیط‌های شهری و ساختمان‌های اداری است.

وی تصریح کرد: سامانه پیامکی معبر برای برقراری ارتباط با افراد معلول، جانباز، سالمند و سایر افراد کم توان جسمی، حرکتی با سازمان بهزیستی و رفع مشکلات موجود در زمینه دسترسی آن‌ها به معابر و اماکن عمومی و تسهیل تردد این افراد راه اندازی شده است.

موسوی ادامه داد: شهروندان می‌توانند مشکلات موجود را از طریق ارسال پیامک با شرح کامل مشکل، نام منطقه یا محله، شهرستان، استان و نام دستگاه اجرایی مطرح کنند که به محض دریافت پیامک در مدت ۷۲ ساعت، مکاتبه اداری با دستگاه اجرایی مربوط نسبت به انعکاس و ارجاع موضوع اقدام می‌شود و نتیجه پیگیری از طریق دستگاه اجرایی مربوط به دبیرخانه ستاد مناسب سازی کشور و فرد در خواست کننده پیامک می شود.

مدیرکل بهزیستی استان فارس با بیان اینکه ۱۰ درصد از جمعیت استان فارس با انواع معلولیت مواجه هستند و این آمار از میانگین کشوری بالاتر است، اظهار کرد: بیش از ۴۵۰ هزار معلول در استان فارس حضور دارند که از این تعداد ۱۳۰ هزار معلول مددجویی بهزیستی استان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار