کد خبر: ۷۵۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳ 10 August 2015
مشهدالرضا در شب شهادت امام جعفرصادق (ع) غرق در غم و اندوه است.

همه نقاط مشهد از جمله صحن و سراهای حرم مطهر رضوی یکپارچه سیاه پوش عزای بنیانگذار مکتب تشیع امام صادق (ع) شده است.
بسیاری از کاروان های زیارتی امشب به مشهد رسیده اند تا به همراه زائران و دلباختگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در حرم مطهر رضوی عزادار شهادت امام جعفرصادق (ع) باشند.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی امروز گفت: ویژه برنامه های شب شهادت امام صادث (ع) از امشب تا 21 مرداد در اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی برگزار می شود.
حجت الاسلام و المسلمین سید جلال حسینی افزود: زائران و مجاوران امشب در صحن جمهوری اسلامی از بیانات ‌آیت الله مکارم شیرازی بهره مند خواهند شد.

حسینی افزود: حجت الاسلام والمسلمین محسن کافی نیز با موضوع «سیره و زندگانی امام صادق(ع) و نقش امامت امام صادق(ع) در تکمیل مکتب علمی اسلام»، شب‌ ها بعد از نماز مغرب و عشاء از ساعت 20 تا 22 در صحن جامع رضوی سخنرانی می ‌کند.

او ادامه داد: «امام صادق(ع)، الگوی زندگی امروز» و ذکر مناقب و فضایل ایشان از مباحثی است که در مراسم شهادت بنیانگذار مکتب تشیع در حرم مطهر رضوی ویژه خواهران تبیین خواهد شد.
معاون تبلیغات آستان قدس رضوی گفت: همچنین ویژه برنامه عزاداری و سوگواری در روز شهادت امام جعفر صادق(ع) با اقامه نماز ظهر و عصر و با سخنرانی آیت الله سبحانی ازمراجع عظام تقلید و مداحی میثم مطیعی در رواق امام خمینی(ره) برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار