امام‌جمعه لامرد گفت: به مسوولان تأکید می‌کنم که مشکلات میان خود را به جامعه نکشاند و وظیفه‌دارند که کار مردم را انجام دهند.
کد خبر: ۷۵۰۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶ 01 June 2019

تابناک فارس به قنل از فارس:حجت‌الاسلام علی حسین‌زاده در نشست با جوانان شهرستان لامرد، اظهار داشت: باید فرصت‌ها و نشست‌های بیشتری مهیا شده تا حرف جوانان را شنیده و بتوانیم بر مبنای آن طرح و برنامه‌ها اجرا کنیم.

وی با تاکید بر ارتباط بی‌واسطه میان جوانان و امام‌جمعه، گفت: مسائل و مشکلات صریح و شفاف‌ توسط جوانان گفته شود.

حسین زاده با اشاره به اینکه حل مشکلات جوانان را تا جایی که در حیطه وظایف و اختیاراتم بوده و امکانش وجود داشته باشد پیگیری می‌کنم، گفت: در دفتر بنده نیز یک اتاق برای جوانان و پیگیری مسائل و مشکلات آنان در نظر گرفته‌شده است.

وی بیان داشت: باید از جوانان متعهد و متخصص استفاده و سایه‌های شوم سیاسی بر سر آنان برداشته شود.

امام‌جمعه لامرد با اشاره به اینکه در حکم بنده تأکید بر ایجاد وحدت شده و وظیفه‌دارم که آحاد مردم را به هم نزدیک کنم، عنوان کرد: گاهی میان مردم و مسوولان و یا مسوولان با مسوولان مشکل وجود دارد.

حسین زاده ادامه داد: در خطبه‌های نماز جمعه چندین بار به مسوولان تذکر دادم که به دیدار مردم بروند، اکنون هم باز تذکر می‌دهم که مسوولان در این موضوع ضعیف هستند.

امام‌جمعه لامرد گفت: به مسوولان تأکید می‌کنم که مشکلات میان خود را به جامعه نکشاند و وظیفه‌دارند که کار مردم را انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار