با حکم رییس جمعیت هلال احمر، دکتر فرزین معتمدی به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه منصوب شد.
کد خبر: ۷۵۱۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸ 03 June 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه؛ دکتر علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر کشور با صدور حکمی فرزین معتمدی را بعنوان سرپرست جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه را منصوب کرد.

متن حکم:

جناب آقای معتمدی نظر به شایستگی، تعهد و سوابق مفید و ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست جمعیت هلال استان کرمانشاه منصوب می‌شوید.

با عنایت به وظایف و ماموریت‌های متعدد و گسترده جمعیت هلال احمر، از جنابعالی انتظار دارم ضمن بهره گیری از پتانسیل‌های درون و برون سازمانی، تمام سعی، تجربه و توان علمی و اجرایی خویش را در راستای توسعه کیفی و کمی مجموعه و بهبود ارائه خدمات جمعیت در استان بکار گیرید.

بالندگی و توفیق روزافزون شما را در خدمت به مردم شریف ایران در جهت تحقق اهداف والای جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، از درگاه خدواند یگانه و مهربان مسالت دارم.

به گزارش خبرگزاری تابناک، فرزین معتمدی دارای مدرک دکتری طب عمومی از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه می‌باشد، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر استان کرمانشاه، نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت در استان، مدیر درمانگاه هلال احمر استان، پزشک ناظر و بازرس مرکز پزشکی حج و زیارت در کشور، بازرس اورژانس بیمارستان‌ها در استان و عضو علی البدل انجمن پزشکان عمومی کرمانشاه از جمله سوابق اجرایی فرزین معتمدی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار