فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری جوان شروری خبر داد که در جریان یک درگیری با همدستی 2شرور دیگر، 3نفر را مجروح کرده بود.
کد خبر: ۷۵۶۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱ 22 June 2019

به گزارش تابناک رضوی، سرهنگ اکبر اقا بیگی در تشریح این خبر گفت: در پی درگیری چند جوان در پارک ملت مشهد و تماس شاهدان عینی با فوریت های پلیسی 110،  پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس  قرار گرفت.

وی افزود:این نزاع در کمتر از چند دقیقه و تازمان حضور عوامل انتظامی به داخل  قطار شهری کشیده شد .

این مقام انتظامی گفت: متهم با همکاری 2 دوستش و به وسیله چاقو 3جوان را مجروح و با استفاده از ازدحام جمعیت از صحنه متواری میشوند

سرهنگ آقا بیگی گفت: ماموران انتظامی  بلافاصله به همراه نیروهای امدادی درمحل این درگیری حاضر شدند و مصدومان توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی با اشاره به اینکه  این درگیری منجر به رعب و وحشت شاهدان شده بود گفت: تیم های دایره تجسس کلانتری سجادتحقیقات علمی خود را در حالی آغاز کردند که مصدومان مدعی بودند ضاربان را نمی شناسند با این وجود  و با اقدام های گسترده پلیس در کوتاه ترین زمان ممکن متهم اصلی این درگیری را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه او  را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ اقابیگی در پایان بابیان اینکه تحقیقات پلیس به منظور دستگیری دو همدست این متهم و کشف علت درگیری ادامه دارد،  خاطرنشان کرد: خوشبختانه وضعیت جسمی و حال مصدومان مساعد بوده و از بیمارستان ترخیص شده اند.

فرمانده انتظامی مشهد در پایان تاکید کرد:تامین و برقراری نظم و امنیت و آ رامش شهروندان از اولویت های پلیس بوده و افرادی که بخواهند اخلال در نظم و انضباط اجتماعی به وجود بیاورند با برخورد قاطعانه و جدی پلیس  مواجه خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار