کارگردان فیلم سینمایی «پر پرواز» با بازی شادمهر عقیلی گفت: من از ساختن همان فیلم هم پشیمانم چه برسد به اینکه قسمت دومش را بسازم.
کد خبر: ۷۵۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۵ 13 August 2015
کارگردان فیلم سینمایی «پر پرواز» با بازی شادمهر عقیلی گفت: من از ساختن همان فیلم هم پشیمانم چه برسد به اینکه قسمت دومش را بسازم.

به گزارش تابناک یزد، خسرو معصومی درباره شایعه بازگشت شادمهرعقیلی، خواننده پاپ به ایران برای بازی در فیلم سینمایی «پر پرواز 2» تاکید کرد: من از ساختن «پر پرواز» هم پشیمان هستم چه برسد به اینکه بخواهم «پر پرواز2 » را بسازم.

وی گفت: بعید می دانم که اجازه بازگشت شادمهر عقیلی به ایران داده شود و تمام صحبت های انجام شده درباره پر پرواز را تکذیب می‌کنم.

به دنبال طرح موضوع احتمال بازگشت شادمهر عقیلی به ایران با حسین نوش آبادی سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز گفت و گویی داشتیم که وی نیز از این موضوع اظهار بی اطلاعی کرد.
پیش از این برخی رسانه ها شایعه کرده بودند که شادمهر عقیلی قرار است برای بازی در «پر پرواز 2» به ایران بازگردد.
 
معمولا اینگونه شایعات در شبکه های اجتماعی مطرح می شود و گاهی هدف از آن، تست کردن افکار عمومی و یا زمینه سازی است. اما در اغلب موارد، قصد شایعه سازان مطرح کردن شخص مورد نظر و برسر زبان ها انداختن اسم اوست.

در موارد معدودی نیز برخی سیاسیون برای سرگرم کردن افکار عمومی و منحرف کردن اذهان مردم از مسائل مهمتری، زمینه چنین شایعاتی را فراهم می کنند.


خبرگزاری صداو سیما


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار