ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) مشهد برای فروش الکترونیکی بلیت تجهیز می‌شود.
کد خبر: ۷۵۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷ 12 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، مسئول حراست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان این مطلب گفت : حراست وزارت ورزش و جوانان با شرکت معتبر در خصوص فروش الکترونیکی 5 ورزشگاه غدیر اهواز، یادگار امام(ره) تبریز، فولادشهر اصفهان، ثامن مشهد و صبای قم به توافق رسیدند.

امیررضا غریب افزود: زیرساخت‌ها برای این مهم با بازدید مسئولین شرکت مربوطه از 5 ورزشگاه مذکور آغاز می‌شود تا با برنامه ریزی سازمان لیگ به مرحله نهایی که زمان‌بر نیز هست، دست یابیم.

مسئول حراست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: در گام نخست جایگاه vip ورزشگاه ثامن مشهد را برای پذیرش آسان تماشاگران شماره‌گذاری خواهیم کرد.

غریب اضافه کرد: در گام‌های بعدی صندلی‌های ورزشگاه را تجهیز و سپس شماره‌گذاری خواهیم کرد تا بتوانیم 100 درصد بلیت‌ها را به صورت الکترونیک در اختیار هوادارن تیم‌ها قرار دهیم.

مسئول حراست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: رسانه‌های استان خصوصأ ورزشی‌نویسان در فرهنگ‌سازی این امر مهم نقش بی بدلیلی خواهند داشت و امیدواریم در خصوص فرهنگ خرید بلیت به صورت الکترونیکی در سراسر کشور خصوصأ ورزشگاه ثامن مشهد گام‌های موثر و مفیدی برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار