فردا؛
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: نام‌نویسی بیمه درمان تکمیلی ویژه هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران کشور از طریق صندوق اعتباری هنر از چهارم تیرماه شروع‌شده، تا فردا 12 تیرماه ادامه دارد و این تاریخ به‌هیچ‌وجه تمدید نخواهد شد.
کد خبر: ۷۵۹۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴ 02 July 2019
به گزارش تابناک، محمدعلی جعفری اظهار کرد: حدود چهار هزار نفر از هنرمندان و اهالی قلم استان در صندوق هنر عضو هستند و این صندوق، خدمات فراوانی را به اعضای خود ارائه می‌کند؛ یکی از این خدمات نیز ارائه بیمه و خدمات درمانی است.
 
وی ادامه داد: اهالی قلم و نویسندگانی که حداقل سه کتاب تألیفی داشته و بیش از ده سال از تألیف آن نگذشته باشد، خبرنگاران فعالی که فعال بودن آن توسط مدیرمسئول و سردبیر رسانه تایید شده باشد و همچنین هنرمندان، می‌توانند در این صندوق عضو شوند و از خدمات بیمه‌ای آن استفاده کنند. آن‌ها برای ثبت‌نام در این  بیمه باید به اداره کل ارشاد مراجعه کنند. این اداره نیز پرونده آن‌ها را برای بررسی و صدور بیمه به صندوق اعتباری هنر ارائه می‌کند.
 
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، تصریح کرد: نام‌نویسی بیمه درمان تکمیلی ویژه هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران کشور از طریق صندوق اعتباری هنر از چهارم تیرماه شروع‌ شده و تا فردا 12 تیرماه ادامه دارد.
 
وی افزود: هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگارانی که بیمه تأمین اجتماعی بوده یا بیمه ‌این صندوق هستند می‌توانند برای ثبت‌نام و استفاده از بیمه تکمیلی به پایگاه اطلاع‌رسانی صندوق به نشانی www.honarcredit.ir  مراجعه کنند.
 
جعفری خاطرنشان کرد: اعضای صندوق اعتباری هنر با پرداخت بخشی از حق بیمه کل، مشمول بهره‌مندی از خدمات بیمه درمان تکمیلی می‌شوند و مابقی هزینه نیز بر عهده صندوق است.
 
وی ادامه داد: خدمات بیمه تکمیلی همانند سال گذشته، در قالب سه طرح (امید، آرامش و رفاه) با پوشش‌ها و حق بیمه متفاوت ارائه می‌شود. بر این اساس، متقاضیان می‌توانند با انتخاب یکی از طرح‌ها، افراد تحت تکفل خود را نیز در همان طرح ثبت‌نام کنند.
 
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه تمامی خدمات به‌صورت الکترونیکی و از طریق سامانه «بیمانو» به اعضا ارائه می‌شود گفت: فعالان قرآنی و مطبوعاتی، افزون بر شرایط آیین‌نامه عضویت صندوق اعتباری هنر، شرایط درج‌شده در تارنمای معاونت قرآن و عترت و تارنمای معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی را نیز باید داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار