مسئول مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ توضیحاتی را در خصوص وضعیت باشگاه نساجی مازندران ارائه کرد.
کد خبر: ۷۶۵۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸ 24 July 2019

 

سهیل مهدی در خصوص آخرین وضعیت باشگاه نساجی و اینکه ظاهرا در نشستی که شب گذشته برگزار شده مالکان قدیم و جدی برای انتقال این باشگاه به اژدری به توافق رسیده اند گفت: همانطور که روز گذشته رئیس کمیته وضعیت بازیکنان در مورد نقل و انتقالات مالکیت باشگاه ها توضیح داد مصوبه جدید باید به تائید دبیر کل و همچنین هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برسد.

وی افزود: همانطور که روز گذشته اعلام کردیم باشگاه‌ها برای شرکت در مسابقات باید قوانینی را رعایت کنند و مدارکی را به سازمان لیگ ارائه کنند و تا زمانی که این مدارک کامل نباشد حق حضور در مسابقات را ندارند.

مهدی تاکید کرد: اینکه مسئولان باشگاه نساجی به توافق رسیده اند خبر خوبی است و ما هم امیدواریم مشکلات قبلی حل شده باشد. به هر حال سازمان لیگ سفت و سخت به دنبال اجرای قانون است و ما هم دوست داریم تیم ریشه دار نساجی بدون مشکل در لیگ آینده حضور پیدا کند.

وی در پایان گفت: ما از مسئولان باشگاه‌ها مدارک لازم را خواسته ایم و امیدوار هستیم طی روزهای اینده مدارک کامل را برای شرکت در مسابقات به سازمان لیگ ارائه کنند.

کمیته صدور مجوز حرفه ای روز گذشته اعلام کرد: با توجه به در پیش بودن مسابقات لیگ فوتبال کشور، کلیه باشگاه های متقاضی شرکت در مسابقات ( لیگ های برتر و دسته اول ) موظف هستند با تکمیل فرم های ارسالی از طریق اتوماسیون اداری و تهیه مدارک زیر درخواست حضور خود را به طور رسمی در این رقابت ها اعلام نمایند.
۱- اساسنامه
۲- آخرین تغییرات روزنامه رسمی
۳- کمیسیون ماده ۵ باشگاه
۴- تکمیل فرم های پیوست( ارسال شده از طریق اتوماسیون)
بدیهی است سازمان لیگ از پذیرش و ثبت قرارداد بازیکنان باشگاه هایی که مدارک خواسته شده را تکمیل نکنند معذور است.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار