مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از کشف محموله باتری قلمی قاچاق در شهرستان ممسنی خبر داد. شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط کالای مکشوفه و جریمه ۶۸۰ میلیون ریالی راننده نیسان صادر کرد.
کد خبر: ۷۶۵۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰ 24 July 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:علی مبشری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: یکدستگاه خودروی نیسان حامل بار قاچاق توسط مامورین انتظامی در حومه شهرستان ممسنی متوقف شد.

وی ادامه داد: مامورین طی بازرسی از این خودرو، تعداد ۵۷ هزار باتری قلمی خارجی و هزار و ۷۰۰ فندک آشپزخانه کشف که با توجه به عدم ارائه اسناد و مدارک گمرکی محموله ضبط و راننده خودرو بازداشت شد.

مبشری از تشکیل پرونده‌ای تحت عنوان قاچاق برای راننده نیسان خبر داد و افزود: طی تحقیقات انجام شده در شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ممسنی مشخص شد که این محموله از بندر گناوه و به طور غیرقانونی بارگیری و به سمت شیراز در حال حرکت بوده که به دام قانون گرفتار شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس اضافه کرد: نهایتا شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط کالای مکشوفه و جریمه ۶۸۰ میلیون ریالی راننده نیسان صادر کرد.

مبشری با تاکید بر مبارزه همه جانبه با کالای قاچاق، تصریح کرد: مقابله با قاچاق کالا نیازمند عزم همگانی و همکاری همه جانبه شهروندان است.

برچسب ها: کالا ، قاچاق ، ممسنی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار