یک عضو شورای شهر کرمانشاه از تعیین مهلت 40 روزه برای تعطیلی تنها شهربازی کرمانشاه و خروج مستاجر فعلی آن خبر داد.
کد خبر: ۷۶۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱ 14 August 2015
محمد شه‌پرست با اشاره به انعقاد قرارداد تنها شهربازی کرمانشاه در 28 سال پیش، اظهار کرد: در تاریخ یازدهم اردیبشهت ماه سال 1368، شهرداری کرمانشاه با شرکت تعاونی 126 (مجتمع تفریحی شهربازی کرمانشاه) قراردادی را امضا می‌کند که بر اساس آن شهرداری 27 هکتار زمین را در محل میدان "لب‌آب" با امکانات زیربنایی جهت احداث شهربازی در اختیار شرکت تعاونی قرار می‌دهد.

وی اظهار کرد: در این قرارداد که به گفته رییس کمیسیون حقوقی شورای شهر کرمانشاه بیشتر به قرارداد "ترکمانچای" شبیه است، شرکت تعاونی متعهد می‌شود علاوه بر تامین تجهیزات شهربازی در طول مدت 25 ساله قرارداد خود، ماهانه 20 درصد درآمد را به عنوان اجاره به شهرداری کرمانشاه پرداخت کند.

وی افزود: همچنین در این قرارداد شرکت تعاونی 126 متعهد شده با اتمام قراداد 25 ساله، شهربازی را با تمامی امکانات و تجهیزات آن به شهرداری واگذار کند.

شه‌پرست با بیان اینکه مدت قرارداد 25 ساله بوده است گفت: این در حالیست که متاسفانه با گذشت 28 سال از زمان انعقاد قرارداد هنوز شهربازی به مالک اصلی آن یعنی شهرداری واگذار نشده است.

این عضو شورای شهر کرمانشاه اظهار کرد: در همین راستا با پیگیری‌های شهردار و اعضای شورای شهر کرمانشاه و کشاندن مسئله به دادگاه، هفته گذشته قاضی دادگاه رای به پلمب شهربازی و خروج شرکت تعاونی از آن داد.

وی افزود: به دنبال صدور این حکم مسئول امور حقوقی شهرداری کرمانشاه هفته گذشته با مراجعه به محل شهربازی به مدیرعامل تعاونی اخطار داد و عنوان کرد به زودی شهربازی پلمب می‌شود.

شه پرست خاطر نشان کرد: در نهایت شهردار کرمانشاه جهت رفاه حال مردم و اینکه در تعطیلات تابستان مردم نیاز به مراجعه به تنها شهربازی کرمانشاه دارند تصمیم گرفت تا لایحه‌ای به شورا بدهد که بر اساس آن مهلت 40 روزه‌ای برای تخلیه شهربازی به شرکت تعاونی داده شود تا مردم بتوانند تا پایان شهریورماه از این محل تفریحی استفاده کنند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر با موافقت شورای شهر کرمانشاه با این لایحه، از 14 مردادماه تعاونی126 فرصت دارد تا به مدت 40 روز نسبت به تخلیه این مکان اقدام کند و طی این مدت شهربازی تحت نظر شهرداری کرمانشاه اداره می‌شود.

شه‌پرست گفت: طی این مدت شهردار و شورای شهر کرمانشاه به دنبال سرمایه‌گذار جدید خواهند بود و هدف ما این است تا بتوان با ورود یک سرمایه‌گذار جدید شهربازی کرمانشاه را با وسایل به روز تجهیز کرد و کیفیت آن را ارتقا داد.

وی با بیان اینکه وسایل شهربازی کرمانشاه بسیار فرسوده و قدیمی هستند، گفت: نیاز است تا این تجهیزات با ورود سرمایه‎گذار جدید به روز شود که از همین جا از تمامی سرمایه گذارانی که توانایی ورود به این پروژه را دارند برای مشارکت در پروژه شهربازی کرمانشاه دعوت می‌کنیم و متعهد می‌شویم با تمام توان  همکاری لازم را برای ارتقا و به روز کردن شهربازی کرمانشاه با آنان داشته باشیم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار