فرمانده انتظامی ملکشاهی:
فرمانده انتظامی ملکشاهی افزایش ۱۲ درصدی کشف سرقت در این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۷۶۶۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵ 28 July 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ بهزاد ولیان گفت: با تلاش‌ها و فعالیت‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی این شهرستان، میزان وقوع سرقت‌ها از ابتدای سال تاکنون ۲۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته و کشفیات سرقت‌ها ۱۲ درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: با تقویت گشت‌های انتظامی در مناطق مستعد جرم و کنترل سارقان سابقه دار سعی کردیم محیطی امن را برای شهروندان فراهم آوریم.

سرهنگ ولیان، استفاده از نگهبانان محله و مشارکت شوراهای معتمد پلیس را از دیگر راهکارهای پیشگیری از وقوع سرقت در این شهرستان عنوان کرد.

وی با قدردانی از همکاری سایر دستگاه‌های امدادی و مشارکت مردم با پلیس در تمامی طول سال گفت: همدلی و مشارکت خوب دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی تاثیر بسزایی در کاهش جرایم داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت: مهمترین اولویت برنامه‌های پلیس شهرستان اقدامات پیشگیرانه انتظامی جهت پیشگیری از وقوع جرایم بر مبنای همکاری و تعامل با مردم بوده و در اقدامات پیشگیرانه اجتماعی، آموزش‌ها و هشدارهای پلیسی نیز به صورت مستمر از طریق توزیع بروشور، نصب بنر و آموزش همگانی توسط روسا و مدیران در مدارس، محلات و مساجد در سطح شهرستان برای شهروندان انجام شده است./ح

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار